ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik sta open voor sugesties hoor :-)JT schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:44:
En waarom geen andere speakers beluisteren?
Het voordeel van de jamo;s is de prijs en het uiterlijk. Volgens diverse reviews zijn ze prima voor het geld. Maar doe dus gerust een voorstel...
en dan hoeft het van mij ook niet nieuw te zijn hoor. Maar dat uiterlijk is wel iets dat ik zoek. Maar nieuw of gebruikt,. Speakers zijn goed of ze zijn niet goed. ( ja oky, ik zoek niet 10 jaar oud spul...)
Stafhorst heb ik aan gedacht, hifi zaken genoeg maar die staan iig niet in de lijst van jamo dealers... en om nu heel NL op de gok te gaan aflopen...
[ Voor 35% gewijzigd door Gompy58 op 09-02-2009 21:58 ]
(kleine tip: Hifi Solutions in A'dam heeft momenteel Tannoy Mercury F1 in de aanbieding voor 49e per stuk...super prijs voor een heel fijn speakertje. Oh fuck, doe ik toch een suggestie
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
hehhe, die tannoys heb ik aan me pc's hangenJT schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:00:
Ik ga geen suggestie doen. En waarom niet? Dan eindig je met een lijstje merken die allemaal goed zijn. Maar of jíj ze goed vind klinken is een ander verhaal. Jij vind blauw mooi, ik vind groen mooi. Jij vind klankkarakter van merk x type x mooi, ik vind klankkarakter van merk y type y mooi. Loop dus eens een hifi zaak binnen
(kleine tip: Hifi Solutions in A'dam heeft momenteel Tannoy Mercury F1 in de aanbieding voor 49e per stuk...super prijs voor een heel fijn speakertje. Oh fuck, doe ik toch een suggestie)
Ecodan warmtepomp
Was je ook opgevallen dat als je bij de wehkamp kijkt dat je dan de 606 set als 5.1 kan krijgen voor 599,-
2x zuilen 606, Center ,2 x rears en sub Zelf contact gehad met de wehkamp of de prijs wel juist is aangezien deze ook met sub is en volgens wehkamp is deze aanbieding correct.
nee hoor, ik zit niet aan utrecht vast. Bedoel, de denon ben ik in duitsland gaan halen, tsja 200 prijsverschilMabili schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:25:
Jammer dat je alleen in de regio utrecht wilt want RAF amsterdam heeft ze ook staan en daar heb ik ze zelf ook van de week beluisterd. Ze klinken heel mooi en wat zijn die zuilen mooi en groot!!
Was je ook opgevallen dat als je bij de wehkamp kijkt dat je dan de 606 set als 5.1 kan krijgen voor 599,-
2x zuilen 606, Center ,2 x rears en sub Zelf contact gehad met de wehkamp of de prijs wel juist is aangezien deze ook met sub is en volgens wehkamp is deze aanbieding correct.
RAF AMsterdam heeft ze? wanneer ben je daar geweest want dan ga ik morgen gelijk ff bellen. Die set aanbidingen ken ik idd. De prijs is ook niet een punt, maar vind het gewoon te ver gaan om zonder te luisteren speakers te bestellen...
Afgelopen dinsdag en RAF heeft Jamo standaard in zijn assortiment. Maar bellen is altijd even handig inderdaad om een luistersessie af te spreken.Gompy58 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:36:
[...]
nee hoor, ik zit niet aan utrecht vast. Bedoel, de denon ben ik in duitsland gaan halen, tsja 200 prijsverschil![]()
RAF AMsterdam heeft ze? wanneer ben je daar geweest want dan ga ik morgen gelijk ff bellen. Die set aanbidingen ken ik idd. De prijs is ook niet een punt, maar vind het gewoon te ver gaan om zonder te luisteren speakers te bestellen...
Verwijderd
HAVONED BV
Industriweg 10
Putten, Holland
3881 LB
NETHERLANDS
Ze hebben daar de complete productlijn van Jamo in de showroom staan. De 6-serie (de standluidsprekers 606 en de boekenkastluidsprekers) hebben ze in een goede luisterkamer staan.
Ben daar zelf geweest om te beluisteren. Bij de MediaMarkt in Hengelo staan ze ook, maar daar kun je echt geen "beeld" vormen van het geluid. Heb op een zaterdag een stapel cd's meegenomen en samen met een vriend een uur lang geluisterd. Perfecte service daar. Koffie erbij en opgaan in de muziek. Paar weken later heb ik ze ook idd gekocht omdat ik voor dat geld niet echt een betere ervaring kon vinden. Goede test is hier te vinden:
http://www.hifi.nl/recens...mo_S_606_luidspreker.html
Phone: +31(0)341359050
Email: info@havoned.nl
Veel succes ermee. Ik heb er in ieder geval veel plezier van.
Overigens excuus als ik het verkeerd begrepen heb.
Verwijderd
Zo moeilijk was dat dus eigenlijk ook weer niet.
Helemaal verkeerd gelezen sorry.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 10:36 ]
In principe ben ik van mening dat een zaak die je alle tijd geeft om te luisteren, ook de kennis in huis heeft om je te adviseren ook het recht heeft om een hogere prijs te vragen en te krijgen.dtjv schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:16:
Begrijp ik goed dat je ze graag in een winkel wilt gaan luisteren, en ze dan via internet bestellen? Mag ik dat een beetje jammer vinden? Natuurlijk is die winkel wat duurder, maar ja, daar kun je ze nu eenmaal luisteren... Daar mag best wel wat tegenover staan volgens mij.
Overigens excuus als ik het verkeerd begrepen heb.
Een MM heeft weinig tot geen kennis, kan je geen advies geven, hebben toevallig dingen staan... En zeker na gisteravond pieker ik er niet over om ze dan bij hun ook te kopen.
Sterker nog, ik zou ze wel eens bij de wehkamp kunnen bestellen, obv de complete setprijs. 600 voor een 5.1 tov 300 voor de fronts los en 250 voor de centre los. Het mooiste van de wehkamp is echter de 14 dagen retour termijn. ( en dan vooral de ophaal service,... niet geheel onbelangrijk in deze
voor de goede orde, ik doe niet aan dat afbetalings gedoe
oh ja... zojuist putten in de agenda gezet voor zaterdag
[ Voor 6% gewijzigd door Gompy58 op 10-02-2009 11:10 ]
Verwijderd
Tip voor Gompy 58. Mss kun je overleggen om je eigen versterker aan te sluiten. Ze hebben het daar aangesloten op een Jamo systeem. THuis op mn eigen versterker vond ik het in 1e instantie anders klinken, maar na 2 weken inspelen zeer tevreden. En ze zijn echt mooi om te zien.
Tweede tip. Ze sluiten zaterdag om 4 uur. De 1e keer stond ik voor een dichte deur. Zonde van de tijd dan.
Succes zaterdag dan
Wel grappig was de prijs van de 600 serie
2 fronts,
2 rears
woofer
centre
599
De fronts apart, 399, de centre appart 259....
Dus ik zou dan gewoon de hele set bestellen en ze de woofer en rears lekker laten houden
Verwijderd
succes zolt.
ja die had ik al gezien... noem het een tik van mij maar dan liever via de winkel...Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:50:
hey kweet niet of je er iets mee kunt maar op marktplaats zit een mannetje in Maarssen die voor de hobby handelt in jamo speakers(nieuw), kan zo gauw de link niet plaatsen hier maar zoek ff op MP onder audio/luidsprekers en dan regio maarssen.
succes zolt.
Verwijderd