Ik heb net mijn Samsung 2333SW monitor (23 inch tft) binnen. Aangesloten, mooi beeld, maar links onder in het scherm zie ik een zwarte, diagonale streep van ca 3 millimeter. Als ik van boven kijk dan veranderd de kleur, dan wordt deze wit. Het maakt niet uit welk kleur de achtergrond heeft. Is dit een defect in de monitor? Ik heb met de beeldinstellingen zitten spelen, contrast omlaag etc, maar het gaat niet weg. Ik zie aan het paneel oppervlak geen streep zitten, het lijkt echt in het beeld te zitten. Weet iemand wat het probleem is?
ik heb ipv dvi nu vga aangesloten, het probleem zit er nog
Dan lijkt het me een hardwarematig probleem en is het dus een probleem in het scherm, misschien dat je er een foto van kunt maken.rob_uknow schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:58:
ik heb ipv dvi nu vga aangesloten, het probleem zit er nog
Zo snel met google niets over je probleem met dit type scherm kunnen vinden, dus gewoon voor een nieuwe gaan.
De breedte van de streep lijkt kleiner dan een pixel, dus het zal een soort kras zijn. Als het niet aan de buitenkant zit denk ik niet dat je hier iets aan kunt doen.rob_uknow schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:30:
Ik heb een foto gemaakt. Ik heb met een pijl de streep aangegeven:
[afbeelding]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Lijkt inderdaad op een krasje en ik zou ook een RMA/DOA aanvragen omdat het niet met pixels of pixelgarantie te maken heeft en dit dus onder de garantie zou moeten vallen.
Pagina: 1