Heb inmiddels een Onkyo 576 met twee Monitor Audio Radius 90 speakers, echter ik wil hier een compacte subwoofer, liefst voor minder dan eur. 200,- bij? Heb al even zitten kijken maar nog niet echt iets gevonden, heeft er iemand een aanrader?
Wat vind je compact? Er zijn genoeg woofertjes te vinden met een 8" driver erin, dat zijn vaak redelijk compacte kastjes.
Als ik jou was zou ik in dit geval gaan voor de sub uit dezelfde serie. Wellicht duurder dan je budget, maar het zijn zulke goede speakertjes dat het zonde is dit geluid te verknallen met een brommende budgetsub.
Type dit Artikelnummer maar eens in op Ebay 350152793376
Deze compacte sub van Tannoy is erg goed. De normale prijs is overigens veel hoger.
Deze compacte sub van Tannoy is erg goed. De normale prijs is overigens veel hoger.
De normale prijs.. bij Thomann.de is ie 266, dus 7 euro duurder. Dit lijkt me al een normale prijs.EdGnoj schreef op maandag 09 februari 2009 @ 23:27:
Type dit Artikelnummer maar eens in op Ebay 350152793376
Ik ben overigens zelf bezig met een sub op basis van Peerless XLS10 + passive slave. Formaat wordt 35 x 35 x 40 cm. Prijs van de woofers met verzending is 125 euro. Dan rest er nog kosten voor hout (MDF)/schroeven.. waarschijnlijk niet meer dan 20 euro. Versterking kan een plate amp zijn zoals Hypex DS2.0, dit is vrij duur 222 euro dus ik ga het wsl eerst proberen met een extern crossover filter (29 euro) en een gainclone of andere amp die ik nog heb. En oke, dit is DIY en kost je tijd en moeite.. en je hebt wat gereedschap nodig. Resultaat zal beter zijn dan elke sub <600 €
"wat moet ik kopen" topics zijn niet echt (eigenlijk echt niet
) de bedoeling hier.
Wise enough to play the fool
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()