Variable video op website

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:18

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

Topicstarter
Hoi allemaal,

Voor mijn stage ben ik bezig met (in mijn ogen) variable trainings video's. We kennen allemaal wel trainingsvideo's, maar het punt bij deze video's is dat ze snel out-to-date raken, als de content of de layout verandert.

Mijn opdracht is dus het bouwen van trainingsvideo's die met de applicatie of website mee veranderen.

Ik ben bij adobe director terecht gekomen, die schijnt dit te kunnen, en hier ben ik momenteel wat mee aant klooien, maar ik vraag me af of ik wel in de juiste richting zit en of iemand hier wat meer vanaf weet.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Lastig om hier iets over te zeggen eigenlijk, want je geeft totaal geen informatie. Ze moeten 'meeveranderen', maar wat kan er veranderen dan?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit staat in WEB omdat... :? Neem even een kijkje in Waar hoort mijn topic? en open daarna gerust een nieuw topic in het juiste forum. Zorg er dan wél voor dat er een beetje hout van te snijden is aub, want zoals je hierboven al ziet is er weinig touw te knopen aan je topic. Het best neem je even de Quickstart te hand als je een topic opent, dan weet je zeker dat je niets vergeet te melden ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.