Tussen elke videofile is er een zwart scherm, een soort tussenpauze en dit vind ik erg irritant. Is dit te voorkomen? Ik heb de laatste firmware al geinstalleerd, maar dit helpt niet.
Ik denk dat dat default behaviour is maar aangezien je blijkbaar videofiles kan afspelen zonder enige hardware (of niet genoemd), kan de pauze oneindig zijn?
Sorry, maar gaarne aanzienlijk meer info aanleveren anders snapt onze glazen bol het niet.
Sorry, maar gaarne aanzienlijk meer info aanleveren anders snapt onze glazen bol het niet.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
welke versie firmware?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
En van wat...
Money for nothin' and your chicks for free
Dit is vast een reply uit een of ander mediaplayer topic die perongeluk als nieuwe topic is ingevoerd. Die knopjes zitten ook zo dicht naast elkaar...
vast deze, gezien zijn myreact:
[Mediaplayer] WD TV - deel 2
vast deze, gezien zijn myreact:
[Mediaplayer] WD TV - deel 2
[ Voor 24% gewijzigd door Mar2zz op 09-02-2009 15:30 ]
Gok dat de TS in [Mediaplayer] WD TV - deel 2 had willen antwoorden.
@TS: wat meer info over de bestanden die je afspeelt, welke firmware precies etc zou welkom zijn
Dikke kans dat ie in [Mediaplayer] WD TV - deel 2 thuis hoort.
edit: spuit 11
edit: spuit 11
[ Voor 11% gewijzigd door spone op 09-02-2009 15:30 ]
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
Ik zie dat je inmiddels je post in [Mediaplayer] WD TV - deel 2 geplaatst hebt. Dit topic kan dan ook dicht, want daar hoort de post inderdaad thuis.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()