Wanneer mn broertje zijn PC aan heeft staan vliegt opeens mijn down/upload snelheid (4mb/s) naar beneden, zo'n 20x langzamer dan normaal. Op speedtest haal ik normaal rond de 400kb/s down en dan nog maar een kleine 20, upload nog geen 3kb/s. Wanneer ik de PC van broederlief uitzet vliegt de snelheid weer meteen naar normaal. Dit is niet altijd geweest, maar doet zich pas sinds kort voor.
Alcatel Speedtouch Router met draadloos internet van KPN
Win XP pro SP2
Er zijn in totaal 5 of 6 PC's/laptops en een draadloze printer aangesloten op de router, maar die staan bijna nooit tegelijk aan.
Ik draai uTorrent, alleen wanneer die uitstaat blijft het probleem zich voordoen. Verder heb ik met Hitman en wat andere scanners laten draaien, zonder resultaat.
Iemand die dit herkenbaar vind en een oplossing heeft? Dan kunnen we met z'n allen weer tegelijk internetten..
Alcatel Speedtouch Router met draadloos internet van KPN
Win XP pro SP2
Er zijn in totaal 5 of 6 PC's/laptops en een draadloze printer aangesloten op de router, maar die staan bijna nooit tegelijk aan.
Ik draai uTorrent, alleen wanneer die uitstaat blijft het probleem zich voordoen. Verder heb ik met Hitman en wat andere scanners laten draaien, zonder resultaat.
Iemand die dit herkenbaar vind en een oplossing heeft? Dan kunnen we met z'n allen weer tegelijk internetten..
The Beauty of the House is immeasurable; its Kindness infinite"