Hallo,
Ik heb laatst veel tijd gestoken in een sheet met daarin een hoop formules met tijden.
Ik ben er zonet, via een collega, echter achter gekomen dat mijn sheet niet werkt in het buitenland.
De reden hiervan is niet zo moeilijk, een voorbeeld:
=CONCATENATE(TEXT($F29+$G29;"u:mm"); "-"; TEXT($F39+$G39;"u:mm"))
Het enige probleem voor internationale compatibiliteit hierin lijkt me het tijd formaat te zijn: "u:mm"
Nu kan ik niet echt vinden hoe ik dit moet oplossen...
* Tools - Options - Spelling staat op English (UK)
* Mijn Office 2003 SP3 is een Engelse versie
* Mijn Windows is een Engelse Versie
* Mijn Regional Settings staan uiteraard "correct" en die ga ik ook niet echt veranderen
* "u:mm" vervangen door "h:mm", dan werkt de formule op mijn pc niet meer
Kan iemand me hiermee helpen? Hoe forceer ik dat de volledige formule in een internationaal ondersteund formaat kan opgesteld worden? Want momenteel is het een combinatie van... (CONCATENATE is Engels, terwijl het tijd formaat in het Nederlands moet)
Bedankt
Ik heb laatst veel tijd gestoken in een sheet met daarin een hoop formules met tijden.
Ik ben er zonet, via een collega, echter achter gekomen dat mijn sheet niet werkt in het buitenland.
De reden hiervan is niet zo moeilijk, een voorbeeld:
=CONCATENATE(TEXT($F29+$G29;"u:mm"); "-"; TEXT($F39+$G39;"u:mm"))
Het enige probleem voor internationale compatibiliteit hierin lijkt me het tijd formaat te zijn: "u:mm"
Nu kan ik niet echt vinden hoe ik dit moet oplossen...
* Tools - Options - Spelling staat op English (UK)
* Mijn Office 2003 SP3 is een Engelse versie
* Mijn Windows is een Engelse Versie
* Mijn Regional Settings staan uiteraard "correct" en die ga ik ook niet echt veranderen
* "u:mm" vervangen door "h:mm", dan werkt de formule op mijn pc niet meer
Kan iemand me hiermee helpen? Hoe forceer ik dat de volledige formule in een internationaal ondersteund formaat kan opgesteld worden? Want momenteel is het een combinatie van... (CONCATENATE is Engels, terwijl het tijd formaat in het Nederlands moet)
Bedankt