Storing op draadloos netwerk door onbeveiligd netwerk buren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HELP ik ben zo langzamerhand radeloos!! Ik heb al 5 keer mijn"computerman" over de vloer gehad. Andere router.. van Zylex ofzo met wel 3 antennes... andere instellingen etc.

Mijn buren hebben een Sitecom onbeveiligd netwerk welke hoogstwaarschijnlijk de stoorzender is. Is dit i.d.d. mogelijk?

De volgende keer dat "mijn computerman"komt wil hij de storingen met een apparaatje gaan meten ofzo?

Ik heb er geen verstand van maar neem aan wat hij zegt.

Heb mijn buren 3 dagen geleden benaderd met de vraag of zij hun netwerk wilde beveiligen en dat dit voor hun alleenmaar voordeel heeft i.v.m. veilgheid en dan mijn probleem opgelost zal zijn. Ze hebben er niets aan veranderd dus zijn kennelijk niet bereidwillig...ongelooflijk en toch enigsinds asociaal....maar het is zo!

De storingsmeldingen zijn er bevinden zich een of meer voorkeursverbinden op het netwerk....en vaak geeft ie dan in het balonnetje rechts :( onder aan verbindingreisen(onbeveiligd)...en dat terwijl ik harstikke beveiligd ben en dan gooit ie m eruit en moet ik weer herstellen.

Heb een vaste computer beneden (deels souterrain) en boven op de woonverdieping de laptop waar ik de problemen mee heb.Beide zijn draadloos

Wat kan ik nu nog doen om het probleem op te lossen??

Versterkers in stopcontacten is geprobeerd zegt "mijn comp.man"en hielp niet.

Bedankt voor het advies alvast!

Oes
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 17:48

DataGhost

iPL dev

Een draadloos netwerk in de buurt kan zeker een stoorzender zijn, echter heeft het niks te maken met het al dan niet beveiligd zijn ervan. Als het netwerk van de buren op hetzelfde (of een overlappend) kanaal zit als het jouwe, kan het zijn dat je een minder snelle verbinding krijgt als zij er druk mee in de weer zijn. Beveiliging is niet veel meer dan het versleutelen van het verkeer wat door de lucht gaat maar het blijft lekker over dezelfde frequentie gaan. Netto winst: 0.
er bevinden zich een of meer voorkeursverbinden op het netwerk
Als dat het probleem is is het onzin2 met een apparaatje te gaan meten hoeveel storing er is... of wat hij dan ook wil gaan doen. Deze melding wijst er volgens mij op dat er een instelling niet helemaal lekker staat op je computer. Volgens mij kan je hierbij komen door naar de eigenschappen van je draadloze netwerkverbinding te gaan. Als je in het venster bent waar je uit alle draadloze netwerkverbindingen in de buurt kan kiezen moet je aan de linkerkant op 'verander geavanceerde instellingen' klikken. Hierna klik je op het tabblad 'draadloze netwerken', waar je nog een lijstje met een paar (voorkeurs)netwerken ziet. Gooi hier alle netwerken uit die niet van jou zijn. Druk hierna op de knop 'geavanceerd' en haal het vinkje bij 'automatisch verbinden met niet-voorkeursnetwerken' weg. Als het goed is lost dit het probleem op.

Verder vind ik je omschrijving wel erg vaag, ik gok dus maar dat dit je probleem is. Als dit niet helpt zal je echt wat meer symptomen moeten gaan beschrijven behalve een ballonnetje en een verbinding met een onbeveiligd netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:19
Zet je router op een ander kanaal en het zou opgelost moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 15:36
Lijkt me gewoon dat je computer af en toe "hopt" naar het onbeveiligde netwerk van de buren waardoor je het idee krijgt dat je verbinding wegvalt. Even instellen dat je geen gebruik wilt maken van die verbinding maar alleen van je eigen netwerk.

Daarnaast in het geval van compatibility issues is het altijd even handig om te controleren of je de meest recente drivers van je netwerkkaart hebt geïnstalleerd en of er eventuele firmware updates zijn voor je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:08
Download en installeer dit programma eens:
http://www.metageek.net/products/inssider

Hiermee kan je zien welke netwerk kanalen al bezet zijn zet je eigen accesspoint op een andere kanaal en waarschijnlijk is het dan opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
jjbstolk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 08:38:
Download en installeer dit programma eens:
http://www.metageek.net/products/inssider

Hiermee kan je zien welke netwerk kanalen al bezet zijn zet je eigen accesspoint op een andere kanaal en waarschijnlijk is het dan opgelost.
Let ook even op bij het instellen van een kanaal dat je bij voorkeur een niet overlappend kanaal pakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.radio-electronics.com/info/wireless/wi-fi/wifi-channels-overlap.gif

From the diagram above, it can be seen that Wi-Fi channels 1, 6, 11, or 2, 7, 12, or 3, 8, 13 or 4, 9, 14 (if allowed) or 5, 10 (and possibly 14 if allowed) can be used together as sets. Often WiFi routers are set to channel 6 as the default, and therefore the set of channels 1, 6 and 11 is possibly the most widely used.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reuze bedankt voor alle tips en adviezen!!!

Morgen komt "mijn computerman"weer. Ik ga dit uitdraaien en hem overhandigen.

Verder was nu z'n plan om de netwerkkaart in mijn laptop te vervangen voor eetje met een beter bereik.

Weet nou niet of ie maar wat aan t rommelen is? of dat dit een goeie zet is....staat niet bij bovenstaande adviezen.

Nogmaals bedankt!

Oes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:27:

Verder was nu z'n plan om de netwerkkaart in mijn laptop te vervangen voor eetje met een beter bereik.

Weet nou niet of ie maar wat aan t rommelen is? of dat dit een goeie zet is....staat niet bij bovenstaande adviezen.

Nogmaals bedankt!

Oes
Het bereik is uiteindelijk afhankelijk van de antennes in je laptop. En die zijn niet gemakkelijk te vervangen omdat die meestal achter je scherm zijn verwerkt.

Wat voor netwerkkaart heb je er nu inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:27:

Nogmaals bedankt!

Oes
Heb je niet genoeg streepjes op je netwerk nu dan? Beetje rare gedachte. Dan kan je beter je router beetje dichterbij zetten.

Edit: En het lijkt mij dat hij echt geen flauw idee heeft wat hij aan het doen is. Het netwerk stoort, dus maar even andere router kopen :? Gelijk eruit schoppen en hier je vraag plaatsen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Megamind op 09-02-2009 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het probleem?
- Valt je verbinding vaak weg? -> kan ook aan de firmware liggen
- Heb je een trage verbinding omdat je router maar 1 streepje geeft? -> wss kanaalprobleem
- Krijg je gewoon af en toe 'een of meer voorkeursnetwerken bevinden zich in de omgeving'? -> gewoon uitschakelen (dubbelklik op netwerk (beeldscherm) rechtsonderaan - Draadloze netwerken - De volgorde van voorkeursnetwerken - Netwerken uit de omgeving uit het lijstje verwijderen - Bij 'geavanceerd' het vinkje 'Automatisch verbinding met netwerken maken' uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee wat voor n netwerkkaart.Het is een kleine laptop van Averatec van 2 jaar oud.

Groetjes,

Oes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:28:
Geen idee wat voor n netwerkkaart.Het is een kleine laptop van Averatec van 2 jaar oud.

Groetjes,

Oes
Wat hebben we hier nou aan? Je vraagt help maar je legt totaal niet uit wat er stuk is. Ja netwerk kaart, maar WAT werkt er niet dan. Wees een duidelijk wat je hebt:
  • OS
  • Router
  • Is de router laatste firmware?
  • Heb je de router al op ander kanaal gezet?
  • Hoever staat de router?
  • Heb je de laptop ook ingesteld op maximaal vermogen
  • Waar heb je last van precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Als ik het goed begrijp pakt je laptop vaak het netwerk van de buren en niet het netwerk van jezelf.
Dat kan je instellen in Windows.
Ik weet niet welke versie je hebt, maar in Vista kan je onder NetwerkCentrum -> Draadloze netwerken beheren
de boel zo instellen dat hij alleen je eigen netwerk pakt.
Ook onder XP kan je dat instellen, alleen ergens anders (heb zelf geen XP meer).

Als dit werkelijk je probleem is, wordt het tijd voor een ander, beter 'computermannetje'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste computerkenners,

De reden dat ik kennelijk vaag overkom bij een aantal van jullie omdat ik echt GEEN verstand van computers heb maar er wel een probleem is waar "mijn computerman" overigens van een prima bedrijf (ze werken al 6 jaar voor me) dus niet uit komt.

Door al jullie adviezen ben ik i.d.d. gaan twijfelen aan de kundigheid van deze persoon.
Ik heb daarom zojuist het bedrijf gebeld en mijn twijfels en wantrouwen geuit. Ik word hierover vandaag door z'n baas over teruggebeld.....wordt dus vervolgt!

Bedankt nogmaals!

Groetjes,

Oes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:28:

Groetjes,

Oes
Kom op zeg, een beetje inzet mag best wel. Kijk even bij Apparaatbeheer (te vinden via je Configuratiescherm).

Mocht je het echt niet vinden kan je altijd nog even het typenummer van je notebook geven. Met alleen merknaam kunnen we niet zoveel. Dat is hetzelfde als dat je een garage opbelt omdat je een probleem hebt met je Volvo, maar vervolgens niet zeggen welk type, wat voor motor e.d. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:25:
Door al jullie adviezen ben ik i.d.d. gaan twijfelen aan de kundigheid van deze persoon.
Ik heb daarom zojuist het bedrijf gebeld en mijn twijfels en wantrouwen geuit. Ik word hierover vandaag door z'n baas over teruggebeld.....wordt dus vervolgt!
Eh waarom dat? :P We weten niet eens wat het probleem is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik van auto's nou meer verstand hebben dan van computers...dat zegt eigenlijk al genoeg.

Zonder gekheid....netwerkkaarten...firmware....echt het zegt mij niks...ik heb weer verstand van hele andere dingen.

Het probleem is inmiddels wel duidelijk lijkt mij (anders moet je het gewoon even teruglezen). Alleen waardoor het probleem veroorzaakt wordt en hoe dus op te lossen is (nog) niet duidelijk. Aan de andere kant dragen jullie zoveel naar mijns inziens eenvoudige en doeltreffende oplossingen aan dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat mijn computerman in de ong. 10 uren die hij erin heeft gestoken er niet uit te komen is en nu de netwerkkaart wil gaan vervangen.

Het moet nu gewoon opgelost worden!

Groetjes,

Oes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw 'probleem':
De storingsmeldingen zijn er bevinden zich een of meer voorkeursverbinden op het netwerk....en vaak geeft ie dan in het balonnetje rechts onder aan verbindingreisen(onbeveiligd)...en dat terwijl ik harstikke beveiligd ben en dan gooit ie m eruit en moet ik weer herstellen.
Je hebt het dus alleen over meldingen die verschijnen... Daar heb ik hier boven al wat over gezegd (namelijk: voorkeursnetwerken veranderen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
O.k. heb even flink mijn best gedaan:

1394-netwerkkaart

wireless 2200BG Netwerk connection

realtekRTL8139 family PCI fast Ethernet NIC

Kunnen jullie hier wat mee??

Oes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je Vista of XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:56:

1394-netwerkkaart

Oes
De Intel Wireless 2200BG is je draadloze netwerkkaart. Op de website van Intel kan je daarvoor de meest recente drivers downloaden. Kan je proberen die te installeren en kijken of het je probleem oplost?

http://downloadcenter.int...x?ProductID=1637&lang=eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows XP van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 21:07

job

Oke, even een post om je probleem voor jou duidelijker te maken.
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 07:53:
HELP ik ben zo langzamerhand radeloos!! Ik heb al 5 keer mijn"computerman" over de vloer gehad. Andere router.. van Zylex ofzo met wel 3 antennes... andere instellingen etc.

Mijn buren hebben een Sitecom onbeveiligd netwerk welke hoogstwaarschijnlijk de stoorzender is. Is dit i.d.d. mogelijk?
Het netwerk van de buren kan inderdaad invloed hebben op jouw netwerk.
Maar dat heeft niets maar dan ook niets te maken met het wel of niet beveiligd zijn van het netwerk.
Als jouw computerman dat vertelt, dan weet hij niet waar hij het over heeft en zal ik snel een nieuwe gaan zoeken.
Storingen van de buren kunnen veroorzaakt worden als jij hetzelfde kanaal gebruikt als je buren. Dit is eenvoudig te veranderen in de router. Maar aangezien er tussen jou en je buren een muur zit, en hij ongetwijfeld ook een goedkoop routertje thuis zal hebben staan zal de storing wel meevallen. (buiten dat krijg je dan hele andere problemen die je nu hebt).
De volgende keer dat "mijn computerman"komt wil hij de storingen met een apparaatje gaan meten ofzo?
Ik heb er geen verstand van maar neem aan wat hij zegt.
Lijkt me nogal sterk.
Heb mijn buren 3 dagen geleden benaderd met de vraag of zij hun netwerk wilde beveiligen en dat dit voor hun alleenmaar voordeel heeft i.v.m. veilgheid en dan mijn probleem opgelost zal zijn. Ze hebben er niets aan veranderd dus zijn kennelijk niet bereidwillig...ongelooflijk en toch enigsinds asociaal....maar het is zo!
Jammer voor hun, maakt voor jou niet uit.
De storingsmeldingen zijn er bevinden zich een of meer voorkeursverbinden op het netwerk....en vaak geeft ie dan in het balonnetje rechts :( onder aan verbindingreisen(onbeveiligd)...en dat terwijl ik harstikke beveiligd ben en dan gooit ie m eruit en moet ik weer herstellen.
Dat is geen storingmelding. Waarom zou elke melding van een computer een foutmelding zijn? Gewoon lezen wat er staat.
Er zijn meerdere voorkeursnetwerken... oftewel je laptop ziet meerdere netwerken die als voorkeur zijn gekozen.
Blijkbaar heb jij of je computerman, perongeluk eenmalig het netwerk van je buren aangeklikt en mee verbonden. Dat is eenvoudig op te lossen. Als je computerman dat ook niet kan.... nogmaals dan is weet hij niet waar hij mee bezig is.
Heb een vaste computer beneden (deels souterrain) en boven op de woonverdieping de laptop waar ik de problemen mee heb.Beide zijn draadloos

Wat kan ik nu nog doen om het probleem op te lossen??
Iemand uitnodigen die wel weet wat het probleem is, of even kijken of je er met deze link uitkomt:
voorkeursnetwerk verwijderen
En daar dan alle netwerken verwijderen die niet van jou zijn.
Versterkers in stopcontacten is geprobeerd zegt "mijn comp.man"en hielp niet.
Bedankt voor het advies alvast!
Sorry? Wat heeft die geprobeerd??

[ Voor 4% gewijzigd door job op 09-02-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, doe dan het volgende:

Start
Configuratiescherm
Netwerkverbindingen
Draadloze netwerkverbinding
Draadloze netwerken...
De volgorde van voorkeursnetwerken

Geavanceert knop
'Automatisch verbinding met netwerken maken, ook als die niet mijn voorkeur hebben' vinkje weghalen
In de lijst van 'Voorkeursnetwerken' de naam van je buurmans netwerk verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:08
Tipje: Ga gewoon lekker bekabeld werken... Met een draadloos netwerk kunnen zich nogal eens problemen voordoen die de computer-minderheden echt niet opgelost krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:27

mphilipp

Romanes eunt domus

Misschien een beetje ter ondersteuning van je 'computerman': ik heb WiFi bij mij de deur uit gedaan om die reden. Ik heb 2 routers geprobeerd en verschillende wifi kaarten. Het gaat een hele tijd goed, en dan ineens krijg ik een dag of 2 geen verbinding meer. Ik ben echt niet onhandig met die dingen, en heb al van alles geprobeerd: andere kanalen, alternatieve firmware waarmee ik het vermogen kon boosten, maar niets...het werkt allemaal maar even. Zo na een maand of 2-3 is het weer bal.

Volgens mij heeft hier iemand in mijn directe omgeving een ranzig access point die misschien wel veel stoorsignalen uitstuurt ofzo. Ik zit een paar meter van mijn AP af en heb normaal 100% signaal. Ik wil ook niet eens meer weten wat het is; ik heb wat dat betreft alle draadloze technologie al als hoogst onbetrouwbaar bestempeld. Het werkt meestal, maar als je het hard nodig heeft, even niet. Dat geldt voor wifi, draadloze muizen/keyboards en bt. Allemaal köt, kinderspeelgoed, prutszooi. Leve de kabel! Die werkt altijd, en veel sneller.... ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Dwars, Heb precies gedaan wat je voorstelde ...in die lijt staat alleen mijn netwerk met automatisch erachter! Dus desondanks toch verbindingsproblemen.....is het toch iets anders.

Ik weet niet wat "mijn computerman"heeft gedaan met de versterkers..hij zei alleen dat t niet werkte

En Meik ...leuk relativerend stukje heb je geschreven en vooral dat köt ...erg grappig! En dat je zegt dat er zich problemen kunnen voordoen waar je soms nooit de oplossing voor zult vinden....misschien toch maar via een kabeltje werken???

Bedankt,

Oes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 21:07

job

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:21:
Beste Dwars, Heb precies gedaan wat je voorstelde ...in die lijt staat alleen mijn netwerk met automatisch erachter!
Als dat echt zo is, dan hoort je laptop nooit zomaar op een ander netwerk overgaan.
Dus als ik jouw was zou ik bij dat lijstje alle netwerken eruitgooien behalve je eigen. En dan nog eens de boel proberen.

Heb je dan nog steeds problemen, geef dan aan welk probleem je hebt.
Want in de informatie die je tot nu toe hebt gegeven geef je alleen aan dat je pc zegt meerdere voorkeursnetwerken te vinden, en dat je afentoe op het netwerk van de buren zit. Dat deel is eenvoudig op te lossen. En daar heb ik ook mijn mening "die computerman weet niet waar die het over heeft" op gebaseerd.

[ Voor 32% gewijzigd door job op 09-02-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.degroot01
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-01 11:01
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:56:

1394-netwerkkaart

Oes
Het gaat hier om de 2200BG, dit is dus een Intel Wireless Chipset.
Met deze link: http://downloadcenter.intel.com/Product_Filter.aspx?ProductID=1637&lang=eng

Als je dan precies weet welke kaart je hebt, zou je evt nog de nieuwste drivers kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:30
Waarschijnlijk staat er toch bij je instellingen dat hij buiten je eigen Wifi netwerk ook andere vrije netwerken mag pakken (dus onbeveiligde netwerken). Het feit dat je buren een onbeveiligd netwerk hebben is dus het probleem. Overigens kun je niet eisen dat ze hun netwerk beveiligd maken. Als ze net zo onwetend zijn (no flame intended) als jij, dan zullen ze dit nooit ingesteld krijgen. Het is niet verboden om een onbeveiligd netwerk te hebben!

Nogmaals, bij jouw instellingen kun je instellen dat er niet automatisch verbonden mag worden met andere netwerken. Daarna is je probleem opgelost. Ik weet zelf niet waar die instellingen precies staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-07 10:18

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik ga mee met @job,

En als dat niet werkt even controleren welke kanalen in gebruik zijn, en die mogelijk veranderen. Let op niet alle draadloze netwerkkaarten pakken alle kanalen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:21:
Beste Dwars, Heb precies gedaan wat je voorstelde ...in die lijt staat alleen mijn netwerk met automatisch erachter! Dus desondanks toch verbindingsproblemen.....is het toch iets anders.
Dit gedeelte ook:
Geavanceert knop
'Automatisch verbinding met netwerken maken, ook als die niet mijn voorkeur hebben' vinkje weghalen
In de lijst van 'Voorkeursnetwerken' de naam van je buurmans netwerk verwijderen
Dat hokje staat waarschijnlijk aangevinkt, als je het uit zet zou het probleem opgelost moeten zijn :)

edit:
Pfft spuit elf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Voor diegenen die andere kanalen geprobeerd hebben, er bestaat ook folie (en verf) waardoor alleen jouw signaal in jouw huis blijft.

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 20:48

wowi

Het mag wel niet maar wat als je bij de buren dan inlogt en de beveiling op wpa zet, dan hebben ze geen internet meer en dan komt een computermannetje het daar fixen en die maakt er dan waarschijnlijk een beveiligd netwerk van zo als het zou moeten zijn. Er zijn zo vreselijk veel mensen zonder beveiligd netwerk en dat is een erg slechte zaak. Draadloos is zo makkelijk he, nou voor gewone mensen dus echt niet.

Het is wel heel slordig dat ze dat niet wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:27

mphilipp

Romanes eunt domus

Opteronx4 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:44:
Voor diegenen die andere kanalen geprobeerd hebben, er bestaat ook folie (en verf) waardoor alleen jouw signaal in jouw huis blijft.
Dus ik moet van mijn huis een kooi van Farraday maken? Kan ik dan niet beter een kabeltje trekken? ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo meedenker,

Leuk om even te laten weten natuurlijk hoe het probleem is opgelost: D.m.v. een Zyxel Draft 802.11n Wireless Cardbus card in de laptop. Werkt als een trein nu!

Bedankt allemaal in iedergeval!

Groetjes,

Karin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Mooi hoor :) Ik zou het in ieder geval nog wel eventjes afwachten.
Pagina: 1