Beste Tweakers!
Ik zit met een probleem en ik kom er niet uit..
Ik probeer een computer te bouwen maar ik krijg geen beeld.
De volgende onderdelen heb ik:
asus p6t deluxe v2
sapphire 4870 1gb
6 gb kingston 1333mhz
chieftec turbo cft750
intel core i7 920
samsung hdd 1 gb
blue ray disk
Ik heb veel geprobeerd... zit nu in een stadium dat ik alleen de processor erin heb zitten... dus geen geheugen en geen videokaart.. want dan zou je meestal een piepje moeten horen.. ik hoor dus niks
het enige wat ik hoor is 1 klik van mijn hard schijf..
Monitor geeft telkens aan: check signal cable.. maar hij doet het gewoon wanneer ik hem op mijn laptop aansluit...
alle lichtjes en fans draaien van binnen.. videokaart geeft ook gewoon lichtjes en draait..
volgens mij heb ik mijn bios ook goed gereset..
ik heb 4 jumpertjes, aan de linkerkant van boven naar beneden, ik heb de bovenste naar rechts verplaatst en 10 seconden gewacht (wat volgens het boekje zou moeten) en toen dat niet werkte probeerde ik ze alle 4
de batterij zat erin met de bolle kant naar rechts (zo hoort deze toch te zitten daar)?
Daarnaast zie ik ook nog een enkele jumper staan met de text chassis... moet ik daar wat mee?
Heb me ajb en heel erg bedankt voor de moeite!
Ik zit met een probleem en ik kom er niet uit..
Ik probeer een computer te bouwen maar ik krijg geen beeld.
De volgende onderdelen heb ik:
asus p6t deluxe v2
sapphire 4870 1gb
6 gb kingston 1333mhz
chieftec turbo cft750
intel core i7 920
samsung hdd 1 gb
blue ray disk
Ik heb veel geprobeerd... zit nu in een stadium dat ik alleen de processor erin heb zitten... dus geen geheugen en geen videokaart.. want dan zou je meestal een piepje moeten horen.. ik hoor dus niks
het enige wat ik hoor is 1 klik van mijn hard schijf..
Monitor geeft telkens aan: check signal cable.. maar hij doet het gewoon wanneer ik hem op mijn laptop aansluit...
alle lichtjes en fans draaien van binnen.. videokaart geeft ook gewoon lichtjes en draait..
volgens mij heb ik mijn bios ook goed gereset..
ik heb 4 jumpertjes, aan de linkerkant van boven naar beneden, ik heb de bovenste naar rechts verplaatst en 10 seconden gewacht (wat volgens het boekje zou moeten) en toen dat niet werkte probeerde ik ze alle 4
de batterij zat erin met de bolle kant naar rechts (zo hoort deze toch te zitten daar)?
Daarnaast zie ik ook nog een enkele jumper staan met de text chassis... moet ik daar wat mee?
Heb me ajb en heel erg bedankt voor de moeite!