Toon posts:

Click & Dial inbelnr. + dns nummers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorrie dat ik het hier zo vraag, maar er ging net even iets mis bij het formateren :(

Ik ben nu dus al m'n partities kwijt in plaats van 1... :( :( (was een NTFS partitie, dus WinME formateerde mijn complete HD maar ipv. 1 partitie... |:( )

Hierop stonden ook mijn inbelnummer + dns nummers van Wish Click & Dial.
Op de Website van Wish kan ik ze echt niet vinden!!! (Believe me, I looked!)

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om ze hier te posten? (mailen mag ook)

Alvast bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
Please please, pretty please? ;)

Verwijderd

Je hebt toch een blaadje van WISH gekregen met deze gegevens?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die heb ik inderdaad gekregen.
Normaal weet ik al die nummers uit mijn hoofd, maar ik zat eerst bij VobisNET, die kregen toen een ander nummer, en toen veranderde dat weer in het nummer van Wish met bijbehorende dns nummers....... en toen wist ik het dus niet meer.

Anyway, dat briefje heb ik dus ook wel gehad, maar die kan ik niet vinden. Dat had ik er beter meteen bij kunnen zetten, maar ja dan krijg je weer van die reacties van "eigen schuld!" o.i.d.

Gelukkig is er iemand in nl.internet.providers zo vriendelijk geweest om het nummer even te postten. Ik heb hem dus al.

Ik begrijp dat niet: er is hier echt wel iemand langsgesurft via Click & Dial. Zo'n moeite is het toch niet om ff die nummers te posten? Je kunt er echt niets mee als je geen login+pasw. hebt!
En ja, het is inderdaad mijn eigen schuld moet ik de papieren maar beter bewaren.

Ik had ze wel ff gepost als ik zo'n vraag had gezien (en ik ze wist).

Verwijderd

ik had ze ook wel gepost hoor, zit alleen op werk en heb ze niet bij de hand... anders had ik het heus wel gedaan

Verwijderd

Sorry ik vind het maar vaag. Je kunt deze gegevens zo krijgen van Wish als je ze ff belt of een mailtje stuurt. Volgens mij heb je gewoon een username en pwd van iemand anders.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik vind het maar vaag. Je kunt deze gegevens zo krijgen van Wish als je ze ff belt of een mailtje stuurt. Volgens mij heb je gewoon een username en pwd van iemand anders.
Aaaargh!

Dus, ik weet iemands passw.+login. . .
En dan zou het me niet lukken om even het nummer (komt in beeld!) en de dns ook te bemachtigen ?! |:(

Als je het niet vertrouwd: stuur maar een mailtje naar mecallie@wish.nl OF net
EDIT: Vaag hoor, maak je email aliasses aan staat er bij het aanmelden .nl achter, bij de bevestiging .net :? [/EDIT]

achappey: exuses aanvaard. ;) ;)

Ik post ze ook altijd, als ik ze weet :7

Verwijderd

hehe wel iemands pass+un cracken maar niet de inbelnummers.... :) bovendien moet je bij wish volgens mij je eigen phone nummer opgeven ter controle

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 27 februari 2001 08:42 schreef achappey het volgende:
hehe wel iemands pass+un cracken maar niet de inbelnummers.... :) bovendien moet je bij wish volgens mij je eigen phone nummer opgeven ter controle
Verrek, je hebt gelijk!

Dus ter samenvatting:

Ik heb de inlognaam en het wachtwoord.
En ik zit thuis bij diegene achter de computer.

Maar ik kom er maar niet achter wat het inbelnummer si en wat de dns nummers zijn...
:z :z ;)

Maar laat ik maar stoppen met posten, deze thread heeft niet veel zin zo.
Pagina: 1