Ik heb dus een Linksys WAG300N Modem/Router. Deze wil ik binnen mijn huidige netwerk als accespoint gaan aansluiten. Allereerst heb ik hem direct aan mijn MacBook gehangen zodat ik hem kon configureren, en DHCP uit te zetten e.d. Dit ging niet helemaal goed en ik kon het wireless gedeelte niet vinden (als ik draadloos ga zoeken) daarop dus besloten om de firmware te upgraden naar de laatste versie. Dit was gelukt echter krijg ik nu nog steeds het wireless gedeelte niet aan de gang. Voor de duidelijkheid nog even: ik kan dus in het menu alles gewoon keurig doen. Echter kan ik hem dus draadloos niet vinden, en ook als ik hem handmatig toe wil voegen geeft hij een foutmelding. SSID Broadcast staat uiteraard gewoon aan, en SSID is ingevuld.
Ik krijg het idee dat hij gewoon stuk is, klopt dit of zijn er nog truuks die ik over het hoofd zie ? Ik kan via google niet echt problemen met het apparaat vinden, daarom graag jullie hulp. Alvast bedankt !
Ik krijg het idee dat hij gewoon stuk is, klopt dit of zijn er nog truuks die ik over het hoofd zie ? Ik kan via google niet echt problemen met het apparaat vinden, daarom graag jullie hulp. Alvast bedankt !
[ Voor 15% gewijzigd door --help op 08-02-2009 20:42 . Reden: verduidelijking van verhaal (hopelijk dan :P) ]