Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

geen geluid door audio in (stereo jack) geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een nieuwe geluidskaart de Phonic Firefly 302. Ik heb m netjes volgens het boekje geinstalt en werk perfect. Alleen als ik mijn acces virus/electribe sx op de Audio In (stereo jack) aansluit hoor ik geen geluid. Ik zie wel de ledjes oplichten dat er geluid van de hardware komt, maar ik hoor geen geluid door mijn koptelefoon.
Weet iemand misschien wat het probleem is.
Alvast bedankt

(ps de Audio In van de geluidskaart in Balanced, de kabel die ik gebruik is unbalanced(deze wordt binnenkort vervangen door een balanced)

• elmertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 23:34
Geluidskaart

Was dus al net behandeld. Is dit het niet, laat dan ff weten wat je allemaal al geprobeerd hebt. Want zo lijkt het alsof je er zelf geen moeite voor wilt doen (wat misschien helemaal niet zo is).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vanalles geprobeert, ik heb de orginele driver eraf gegooit en de nieuwste gedownload van de site van phonic. Maar dat helpt ook nie. Ik heb in het control panel van mijn geluidskaart vanalles geprobeert, werkt ook niet (kan daar weinig in veranderen).
In het configuratie scherm van windows en dan onder geluid bij tabblad audio daar staat "äfspelen van geluid" en "opnemen van geluid". bij afspelen van gegeluid kan ik geluids instellingen aanklikken en bij opnemen van geluid kan ik helemaal niks aanklikken, dat vind ik ook vreemd.
En als ik mijn drumcomputer afspeel dan zie ik wel dat mijn geluidskaart de signalen ontvangt, dat zie ik aan de oplichtende ledjes, maar ik hoor niks.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, ik ben mijn oude geluidskaart gewend de emu 0404 want daar moet ik op het knopje direct monitoring drukken om geluid door de kop telefoon te krijgen. Bij deze is dat niet zo daar moet ik m activeren in het software programma.
Bedankt voor de reacties iig.