PS3 aan Samsung Syncmaster 226BW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebotman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik heb een PS3 die ik heb proberen aansluiten aan mijn Samsung Syncmaster 226BW, alleen krijg ik een zwart scherm. Voor het aansluiten gebruik ik een Speedlink HDMI->DVI kabel. De monitor heeft 2 ingangen VGA en DVI-D, ik had hem eerst op auto source staan, dan bleef hij gewoon continu zoeken tussen VGA en DVI.

http://tweakers.net/pricewatch/150750/samsung-syncmaster-226bw.html#tab:info

Nu heb ik de PS3 via de AV kabel aangesloten aan mijn TV om te kijken of ik daar wel beeld krijg, en dit werkt. Alleen is mijn TV klein, en wil ik hem gewoon echt aan mijn beeldscherm hebben.

Heeft iemand enig idee wat het probleem is, en wat ik hieraan kan doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:46
Heb je je ps3 al geprobeerd te resetten?dmv je vinger op de i/o button, dan pas de powerswitch achter om..en 10sec ofzo de i/o button ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op je TV je PS3 instellen dat hij zn video op de HDMI uitzend i.p.v. op de composiet wellicht? Dan krijg je op je TV geen beeld meer lijkt me, maar dan zou ie op je monitor wel moeten werken.

Al weet ik niet of ik dat ooit heb moeten doen met m'n eigen PS3, tot nu toe werkt 't ook na een reset nog via HDMI. Wellicht verstuurt ie altijd by default wel 576[ip] uit via HDMI, dunno.

[ Voor 10% gewijzigd door Osiris op 08-02-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebotman
Ik heb hem gereset, maar nog geen beeld. Ook heb ik al via de TV de video output op HDMI gezet, maar dan krijg ik ook niets te zien, en gaat na 30 sec het beeld weer automatisch naar mijn tv.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Werkt je monitor überhaupt wel via DVI? (Misschien sluit je hem op je PC aan met VGA :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:56
Heeft dit niet te maken met HDCP? Of denk ik nou totaal in de verkeerde richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebotman
Mijn monitor heeft een DVI en VGA poort, op de DVI poort zit nu de PS3(zonder resultaat), en op de VGA zit mijn PC.

En mijn monitor ondersteund HDCP.

[ Voor 31% gewijzigd door jellebotman op 08-02-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik heb hier een PS3 aangesloten op een 226BW. Draait prima. HDMI -> DVI kabel aansluiten en gaan. Je monitor moet het direct oppakken en als je alleen HDMI->DVI kabel aansluit zal je PS3 ook gelijk de juiste uitgang gebruiken om beeld te tonen.

Eventueel kan je je beeld instellingen resetten maar als je dat al gedaan hebt dan denk ik dat je HDMI -> DVI kabel niet goed is.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1