GeForce 2 GTS probs

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik had een GeForce 2 MX, maar heb hem doorverkocht.

Nu heb ik enkele problemen met die GTS:

Probleem 1: Coolbits werkt niet meer. (niet met 6.50 of 7.52) Het lijkt net te underclocken inplaats te overclocken, mijn 3DMarks worden netjes gehalveerd... (zonder coolbits: 6624, met: 3369)

Probleem 2: In text mode flipt hij gewoon, begint strepen te geven, begint te flikkeren,... Weet er iemand waar ik BIOS updates kan vinden?

Dit zuigt echt wel, ik dacht eerst dat ik hem effectief op 250/420 kon zetten :'(

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

gewoon windows opnieuw installeren , door dat geklooi van je heb je je register vern**kt waarschijnlijk , je moet gewoon blij zijn als ie goed staat en dan afblijven maar goed da's jouw probleem , mocht ie na de install nog steeds hetzelfde doen dan is ie naar de eeuwige jachtvelden.

Verwijderd

Windows opnieuw installeren help in 9 van de 10 gevallen bij een hw upgrade. Als je dat al gedaan hebt weet ik het ook niet meer.