Processor t5750 officieel gekocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan_007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-11-2023
Hallo modjes

Heb een processor officieel gekocht van een User, en een mail gekregen die ik bij kan voegen dat hij ook daadwerkelijk voor mij zou zijn. Nou trekt de verkoper op het laatste moment terug mag dat?

Grt Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk mag dat , maar netjes is anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het hoort niet, maar het is geen reden voor sancties, zoals op sommige andere sites. Wat wel mag is een negatieve beoordeling aan deze user geven met een waarschuwing richting andere potentiële klanten dat hij zich op het allerlaatste moment heeft teruggetrokken. En voor de duidelijkheid, dit mag omdat er al een transactie was gesloten. (De verkoopovereenkomst was er al.) Als de transactie nog niet gesloten was (je was nog in onderhandeling of nog minder ver in het proces) dan had een dergelijke beoordeling ook niet gemogen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

quote: T.net FAQ
13. Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.
reviews: Tweakers.net FAQ - Pricewatch: Vraag & Aanbod
quote: Algemene Voorwaarden
6.2 Vraag & Aanbod is een advertentiedienst met de mogelijkheid tot het bieden op hardware en consumentenelektronica en geen veilingdienst. Een bod op een product is niet bindend en verplicht het Lid niet tot aankoop of verkoop.
Algemene Voorwaarden Tweakers.net

[ Voor 48% gewijzigd door Wiethoofd op 08-02-2009 17:23 . Reden: linkjes ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky