applicatie gekocht op itunes via click & buy

Pagina: 1
Acties:

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 13:49
Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een app gekocht van ik meen 3,99 nu was er niet genoeg geld op mijn rekening ( ik dacht van wel ). en heb betaalt via click & buy. echter stuurden ze mij een mail dat ik niet genoeg op mijn rekening had staan en dat er daarom 30,- bij kwam ( belachelijk ). en ik had ze terug gemaild dat ik bereid was meteen het bedrag te betalen van de applicatie en niet meer dan dat. nu krijg ik net een brief dat ik 68,- moet betalen omdat ik de 30,- heb geweigerd dat is dus 64,- meer dan het originele bedrag.

kunnen ze dit zomaar doen?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:06
Fenergy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:05:
Hallo,

Ik heb 3 maanden geleden een app gekocht van ik meen 3,99 nu was er niet genoeg geld op mijn rekening ( ik dacht van wel ). en heb betaalt via click & buy. echter stuurden ze mij een mail dat ik niet genoeg op mijn rekening had staan en dat er daarom 30,- bij kwam ( belachelijk ). en ik had ze terug gemaild dat ik bereid was meteen het bedrag te betalen van de applicatie en niet meer dan dat. nu krijg ik net een brief dat ik 68,- moet betalen omdat ik de 30,- heb geweigerd dat is dus 64,- meer dan het originele bedrag.

kunnen ze dit zomaar doen?
'zomaar' kan dat niet, maar mogelijk wel op grond van algemene voorwaarden.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Fenergy
graag meer informatie? ik bedoel 64,- is een hoop geld.

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:36

Gaitman

The Real One

Fenergy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:13:
graag meer informatie? ik bedoel 64,- is een hoop geld.
Zoals hierboven gemeld kijk even wat hun hierover in de algemene voorwaarden hebben staan

• Fenergy
dat is in het engels en er staat wel iets over maar dat begrijp ik niet

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:13
Fenergy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:24:
ok.

Als je hulp wilt met het begrijpen doe je er misschien verstandig aan om hier op zijn minst even een linkje te geven? ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Fenergy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:24:
Wat weerhoud je om het dan even hier in het engels te posten, zodat wij er eens naar kunnen kijken?
Iets meer inzet mag ook wel :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of je gooit het door babelfish. Gramaticaal wel een ramp, maar het moet dan toch duidelijk zijn waar het over gaat.

• Fenergy
ik heb een nederlandse link gevonden maar ik wordt er alsnog niet echt wijzer van

http://clickandbuy.com/NL/nl/company/agb/surfer.html

daar is hij te vinden, misschien iemand die moeilijk nederlands begrijpt :)?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je artikel 19.3 al eens doorgenomen? Dat lijkt me de beste plek om te beginnen.

• Xander
Volgens deze pagina zou er €15 bijkomen als de automatische incasso geweigerd wordt, vreems dat er bij jou dan €30 extra in rekening wordt gebracht? :?

• Fenergy
heb ik gedaan en kreeg bericht dat ik gewoon moest betalen en anders zouden ze wel even een of ander buro op me afsturen wat ze nu dus ook hebben gedaan

• Fenergy
oja het ging om 2 applicaties van 3,99 en 79,- cent dat was het.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Op deze URL: http://clickandbuy.com/NL/nl/company/agb/surfer.html

Puntje 6.8 Indien u, voordat u een aankoop doet, niet voldoende saldo op uw ClickandBuy e-money Account hebt staan om de kosten van de aankoop te kunnen dekken, wordt uw saldo naar goeddunken van ClickandBuy op het moment van aankoop, of kort daarna, aangevuld met het bedrag van het tekort. Door een aankoop te doen met onvoldoende saldo op uw ClickandBuy e-money Account, machtigt u ons namens u een bedrag af te schrijven van de Betaalkaarten of Bankrekeningen die u hebt opgegeven tijdens het Registratieproces, ter hoogte van het tekort aan elektronisch geld voor het verrichten van de betaling. Tijdens de aankoop kunt u zelf de wijze van betaling aangeven. Indien u geen betaalmiddel selecteert, dan zal ClickandBuy de wijze van betaling selecteren, afhankelijk van de betalingsvoorkeuren die u tijdens het Registratieproces, of op een later tijdstip aan ons hebt doorgegeven. ClickandBuy zal direct namens u de nodige betaalinstructies (laten) uitvoeren.

Staat zo te zien niets bij over extra kosten.

• Fenergy
dus dat betekent dat ze mij niet zomaar het gigantische bedrag van 68,- kunnen laten betalen wat ik overigens niet eens heb ^^.

• MrAngry
  • Laatst online: 22:13
Maar wat in 6.8 staat is dus niet gelukt, omdat hij niet genoeg geld had op zijn betaalrekening. Volgens hun prijslijst brengen ze dan dus 15 euro administratiekosten in rekening, omdat het om 2 applicaties ging, ik neem aan dus 2 transacties, gaat het om 30 euro.

Eerlijk gezegd vind ik het allemaal niet zo gek wat ze doen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Xander
Fatamorgana schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:43:
Staat zo te zien niets bij over extra kosten.
Nee, daar staat dat het saldo automatisch aangevuld wordt door middel van een automatische incasso van de opgegeven betaalrekening, en dat ging dus ook fout!

Op deze pagina staat dat er €15 extra in rekening wordt gebracht als deze automatische incasso mislukt. Weliswaar niet in de AV, dus geen idee in hoeverre dat rechtsgeldig is. Logisch is het wel, als het om 2 aankopen gaat...

Verwijderd

11.1 U stelt ons schadeloos voor alle bedragen die wij verplicht zijn te betalen vanwege:

(b) claims of gerechtelijke procedures die door derden tegen ons worden ingediend of ingesteld met betrekking tot laster, schending van auteursrechten of overige schendingen van intellectuele eigendomsrechten die kunnen worden toegeschreven aan uw gebruik van de Service.

als die 30euro valt onder een "claim" van een bank die moeite heeft gedaan om geld af te schrijven voor niets dan klopt et

• Xander
Ja, niet genoeg geld op je rekening hebben staan heet inderdaad wel "laster, schending van auteursrechten of schendingen van intellectuele eigendomsrechten" ... 8)7

Nee dus.

Desondanks zijn die kosten in mijn ogen gewoon terecht. De oorspronkelijke 30 euro dan. Ze vermelden het toch duidelijk?

[ Voor 26% gewijzigd door Xander op 08-02-2009 18:03 ]

• Fenergy
ik vind van niet maargoed,

dus ik betaal hen gewoon 34,79?

nouja ik zal morgen wel even bellen.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:33
Fenergy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:10:
ik vind van niet maargoed,

dus ik betaal hen gewoon 34,79?

nouja ik zal morgen wel even bellen.
Je kan zoveel vinden. Maar voordat je iets koopt dan controleer je toch of je genoeg geld hebt?

En ten tweede waarom kom je er pas na 3 maanden mee? Waarschijnlijk had je een stuk meer goodwill gekweekt bij Click&Buy als je direct contact op had genomen. Nu is het een kwestie van wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Algemene voorwaarden of niet, het zijn vrij kansloze verhogingen. Je kan iemand toch wel de kans geven het normaal op te lossen voor dat je het bijna 100% (en daarna 200%) duurder maakt. Volgens mij hoort de eerste herinnering dat je iets moet betalen ook gewoon kosteloos te zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Anders ga je eerst eens langs een rechtswinkel on informatie in te winnen.

Verwijderd

tja, extra winst voor hun toch? beetje overdreven hoog maar goed , altijd opletten met online aankopen, nu koop je dus iets voor 3.99 , en je bent er dadelijk 79 kwijt , of meer

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 16:09

Nietzman

Woei!

Hoe oud ben je?
2. LEEFTIJDSEISEN VOOR HET GEBRUIK VAN DE DIENST. Deze Dienst is beschikbaar voor personen van 13 jaar of ouder. Indien je 13 jaar of ouder bent, maar jonger dan 18, dan dien je deze voorwaarden met één van je ouders of met je voogd door te nemen om er zeker van te zijn dat jij en je ouder of voogd deze voorwaarden begrijpen.
http://www.apple.com/legal/itunes/nl/terms.html#SALES

• Spixo
  • Laatst online: 18:33

• MrAngry
  • Laatst online: 22:13
Marzman schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:17:
Algemene voorwaarden of niet, het zijn vrij kansloze verhogingen. Je kan iemand toch wel de kans geven het normaal op te lossen voor dat je het bijna 100% (en daarna 200%) duurder maakt. Volgens mij hoort de eerste herinnering dat je iets moet betalen ook gewoon kosteloos te zijn.
Tja het is nu vervelend hoog omdat het originele bedrag zo klein was, maar dat is natuurlijk niet altijd zo. Ze rekenen gewoon een vast bedrag omdat er een medewerker mee aan de slag moet en dan vind ik 15 euro heel redelijk.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Fenergy
Ricardo87 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:15:
[...]

Je kan zoveel vinden. Maar voordat je iets koopt dan controleer je toch of je genoeg geld hebt?

En ten tweede waarom kom je er pas na 3 maanden mee? Waarschijnlijk had je een stuk meer goodwill gekweekt bij Click&Buy als je direct contact op had genomen. Nu is het een kwestie van wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
ik heb meteen contact opgenomen.

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

De leeftijd maakt toch niet uit in dit geval? De overeenkomst is aangegaan en of hij dit zelf heeft gedaan, met of zonder toestemming van zijn voogd maakt niks uit dan toch?

• StevenK
Waypoint schreef op maandag 09 februari 2009 @ 00:07:
[...]

De leeftijd maakt toch niet uit in dit geval? De overeenkomst is aangegaan en of hij dit zelf heeft gedaan, met of zonder toestemming van zijn voogd maakt niks uit dan toch?
Zeker wel. De wet kent nog steeds het uitgangspunt dat een minderjarige handelingsonbekwaam is, tenzij het reguliere rechtshandelingen voor iemand van die leeftijd betreft. Hierdoor zijn rechtshandelingen van een minderjarige soms vernietigbaar.

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cocytus op 18-06-2010 16:54 ]

• FlorisB
  • Laatst online: 23-01 13:58
Cocytus schreef op maandag 09 februari 2009 @ 11:44:
[...]

Het lijkt me dat een applicatietje van 3,99 kopen wel te bestempelen is als reguliere rechtshandeling ;) I.c. is dit punt imho dus niet relevant.
Een uitgave doen van 3,99 misschien wel, maar een automatische incasso toestaan misschien niet. Bovendien geeft apple aan dat er alleen een overeenkomst tot stand kan komen als de persoon bevoegd is.. In hoeverre je dit boven het absoluut geldende recht kan plaatsen is maar de vraag.

Leuke case, echter niet de kosten waard om hem uit te vechten voor de rechtbank :)

Ik zeg gewoon even opbellen en verhaaltje uitleggen.

Verwijderd

StevenK schreef op maandag 09 februari 2009 @ 07:03:
[...]

Zeker wel. De wet kent nog steeds het uitgangspunt dat een minderjarige handelingsonbekwaam is, tenzij het reguliere rechtshandelingen voor iemand van die leeftijd betreft. Hierdoor zijn rechtshandelingen van een minderjarige soms vernietigbaar.
Het lijkt mij echter niet voor betwisting vatbaar dat het aanschaffen van een online applicatie'tje van 3,99 euro door een vijftienjarige in dit tijdperk van ruim zakgeld en grote online mogelijkheden een rechtshandeling is waarvan de wederpartij behoort te vermoeden dat degene die het gezag over de minderjarige uitoefent zijn toestemming er niet voor heeft gegeven. @ hierboven: leuk gevonden, maar imo valt een incassomachtiging voor dat bedrag er net zo goed onder aangezien de geldswaarde niet méér bedraagt dan die 3,99 euro.

En ook al zou dat zo zijn, hoe pakken we het dan aan? Vernietigen door een buitengerechtelijke verklaring te sturen? Dan gaan zij net zo goed door met hun incasso en natuurlijk kun je het vernietigingsverweer dan wel weer gaan inroepen voor de rechter, maar dan zit je nog steeds met een hele vervelende situatie.

Ik denk dat het het beste is om ze op te bellen dan wel aan te schrijven en het uit te leggen en schakel bovendien ook je ouders in, ik denk dat dat beter werkt dan op eigen houtje met de hulp van wat (al dan niet juridisch onderlegde) GoTters.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2009 12:50 ]

• StevenK
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:49:
[...]

Het lijkt mij echter niet voor betwisting vatbaar dat het aanschaffen van een online applicatie'tje van 3,99 euro door een vijftienjarige in dit tijdperk van ruim zakgeld en grote online mogelijkheden een rechtshandeling is waarvan de wederpartij behoort te vermoeden dat degene die het gezag over de minderjarige uitoefent zijn toestemming er niet voor heeft gegeven.
Geheel mee eens. Waypoint zei echter dat leeftijd er niet toe deed en dat is niet geheel juist.

• Fenergy
dus ik ga bellen met het incasso buro of met click and buy click and buy wil mij niet meer te woordstaan ook al ben ik heel beleeft geweest :s, maar ik heb ze uitgelecht dat ik het byzonder vreemd vind dat ik maar een betalings poging kreeg en dat de kosten zo hoog moesten oplopen.

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:49:
[...]
Het lijkt mij echter niet voor betwisting vatbaar dat het aanschaffen van een online applicatie'tje van 3,99 euro door een vijftienjarige in dit tijdperk van ruim zakgeld en grote online mogelijkheden een rechtshandeling is waarvan de wederpartij behoort te vermoeden dat degene die het gezag over de minderjarige uitoefent zijn toestemming er niet voor heeft gegeven.
Dit betwijfelt niemand, minderjarigen zijn (binnen grenzen) verantwoordelijk voor het directe aankoopbedrag. Wat ik mij wel afvraag is of een minderjarige verantwoordelijk mag worden gehouden voor 'verborgen' kosten verstopt in een AV. In het kort: mag er vanuit gegaan worden dat een minderjarige de AV leest EN begrijpt? Ik vind het erg ver gaan om, in geval van minderjarigen, een bedrag van 4,- euro meteen te verhogen naar 34,- (ivm administratiekosten) en binnen no time naar 64,- euro (ivm incassokosten).

• Xander
croxz schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:40:
[...]
In het kort: mag er vanuit gegaan worden dat een minderjarige de AV leest EN begrijpt?
Daar gaan ze niet vanuit, ze vermelden dat <18-jarigen de AV samen met een ouder/verzorger moeten doornemen.

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-01 16:42

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Is het niet zo dat de incassokosten veels te hoog zijn als je het vergelijkt met het bedrag waar het omgaat. Er zijn toch limieten/richtlijnen waar een incasso bureau zich aan moet houden.

Opzich hebben ze hun punt met die 34 euro, ik vind alleen op zo'n bedrag 30 incasso kosten wel extreem. Trouwens heb je wel een aanmaning gehad voor die 34 euro? ze mogen niet zomaar bepalen extra geld erop te zetten zonder dat jij de kans hebt gehad dit te betalen.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 16:51
Fenergy schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:30:
dus ik ga bellen met het incasso buro of met click and buy click and buy wil mij niet meer te woordstaan ook al ben ik heel beleeft geweest :s, maar ik heb ze uitgelecht dat ik het byzonder vreemd vind dat ik maar een betalings poging kreeg en dat de kosten zo hoog moesten oplopen.
Als ik zo lees zou ik je ouder(s) laten bellen naar Click & Buy en eventueel het incassobureau. No offence, maar aan je taalgebruik alleen al kun je zien dat je dit never nooit in je eentje meer klaar gespeeld krijgt buiten het boete bedrag te betalen van 64 (of zoiets) euro.

Overigens lijkt me ook dat er iets mis is gegaan van jou kant als Click & Buy je niet meer te woord wil staan.

• Fenergy
alex3305 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:47:
[...]

Als ik zo lees zou ik je ouder(s) laten bellen naar Click & Buy en eventueel het incassobureau. No offence, maar aan je taalgebruik alleen al kun je zien dat je dit never nooit in je eentje meer klaar gespeeld krijgt buiten het boete bedrag te betalen van 64 (of zoiets) euro.

Overigens lijkt me ook dat er iets mis is gegaan van jou kant als Click & Buy je niet meer te woord wil staan.
hmm, nee click and buy weet gewoon dat ik gelijk heb.

en ik heb al gevraagd en als het goed is hoef ik nu maar 19,78 te betalen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fenergy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:05:
Als ik even je startpost uit elkaar sloop (met even fictieve datum),

11 november - Apple app gekocht @ 3.99.
11 november - C&B stuurt mail, je hebt niet genoeg betaald, of je even wil betalen met 15 euro adm.kosten.
11 november - jij stuurt mail terug, je wil enkel die 3.99 betalen, niet meer.
~~
11 februari - je krijgt brief van 68 euro.

Later blijk je dit nog een keer te hebben 'geflikt' met 79cent, grapje van 15 euro erbij.
Mogelijk is dus nu die 15+15+3.99+0.79 vermeerderd met incasso kosten (dan 'valt het nog mee')

Sorry, maar wat de noik heb jij in die 3 maanden ertussen gedaan dan?

Dan nog je post hierboven, 'waar' heb jij gelijk in dan? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fenergy
SinergyX schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 17:49:
[...]

Als ik even je startpost uit elkaar sloop (met even fictieve datum),

11 november - Apple app gekocht @ 3.99.
11 november - C&B stuurt mail, je hebt niet genoeg betaald, of je even wil betalen met 15 euro adm.kosten.
11 november - jij stuurt mail terug, je wil enkel die 3.99 betalen, niet meer.
~~
11 februari - je krijgt brief van 68 euro.

Later blijk je dit nog een keer te hebben 'geflikt' met 79cent, grapje van 15 euro erbij.
Mogelijk is dus nu die 15+15+3.99+0.79 vermeerderd met incasso kosten (dan 'valt het nog mee')

Sorry, maar wat de noik heb jij in die 3 maanden ertussen gedaan dan?

Dan nog je post hierboven, 'waar' heb jij gelijk in dan? :?
klopt niet helemaal het ging om 1 transactie met 2 apps van 3,99 + 79 cent

in die 3 maanden meerdere malen contact proberen te leggen met click and buy voor een oplossing.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-01 17:12

Remi

Moo!

Ik kom er net achter dat ik met een soort gelijk probleem zit.

Een paar dagen terug kon ik ineens niks meer updaten/kopen in Itunes omdat m'n account geblocked was.
Nadat ik contact had opgenomen met Apple support hebben deze mijn account weer geactiveerd. :)

Blij dat ik was ging ik verder met het updaten van m'n apps wat wel lukte maar toen ik een nieuwe (gratis) app wilde downloaden vroeg Itunes om m'n billing info in te vullen. :?

Nu heb ik altijd gebruik gemaakt van C&B wat prima werkte maar deze moest blijkbaar ook geactiveerd worden. Na het inloggen kom ik er achter dat C&B niet in staat is geweest om te incasseren van mijn rekening (zeer waarschijnlijk saldo tekort). O-)

Nu brengen ze dit bedrag van € 2,37 in rekening (geheel terecht natuurlijk) + maar liefst € 15,00 i.v.m. een mislukte incasso voordat ze mijn C&B account kunnen activeren. :X

Natuurlijk ben ik het absoluut niet eens met deze kosten want C&B heeft niet één keer een waarschuwing/herinnering/melding gegeven of wat dan ook.

Ik ga niet ontkennen dat ik zelf fout ben geweest aangezien het mijn plicht is om te zorgen dat ze kunnen afschrijven maar als ze dan zonder waarschuwing meteen overgaan tot het verhogen van de kosten dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. :(

(tussen haakjes, het is niet van toepassing op bovenstaand verhaal maar C&B mailtjes worden sinds een paar dagen door Gmail gezien als Phishing attempts. Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 16:51
Natuurlijk ben ik het absoluut niet eens met deze kosten want C&B heeft niet één keer een waarschuwing/herinnering/melding gegeven of wat dan ook.
Heb je de algemene voorwaarden van C&B dan wel doorgelezen? Want zoals hierboven vermeld staat, staat dit er dus wel in. Overigens vind ik 10 - 15 euro nog wel aan de redelijke kant voor administratiekosten voor iets wat je eigen fout is. Dat het 'maar' een applicatie van 2,37 € is, daar kan C&B niets aan doen natuurlijk.

Verwijderd

Helaas! Je zal gewoon moeten betalen, gezien dit in de voorwaardes staat vermeld.
Zelf vind ik dit ook niet terrecht dat ze dit zomaar, zonder duidelijk aangegeven afschrijven. Zelf heeft Postbank elke keer netjes de transactie betaald maar enkele dagen later teruggeboekt naar mijn rekening.
Dit niet omdat ik te weinig saldo had, dit is 6x gebeurd en ik moet dus 6x 15,- euro (90euro) neerleggen. voor 6 applicatie's van een paar euro. }:O achja je leert ervan, opzouten met die wat ik illegale praktijken vindt, allhoewel zij dan in principe het bedrag voorschieten. Heb alleen nog geen contact gehad met de nu tegewoordig ING, hoe het kan dat zij automatisch het geld weer weghalen bij C&B...

Telefonisch contact gehad met C&B, maar helaas ik moet gewoon betalen - ik heb ook meteen gevraagd wat de mogelijkheden zijn om mijn account per direct te beeindigen, helaas konden ze daar geen duidelijk antwoord op geven wat ze toch wel zouden moeten doen.
Heb tevens ook geen functie binnen hun webapplicatie gevonden om mijn account te beindingen, dus waarschijnlijk wordt dat schriftelijk en maar meteen aangetekend voordat ik straks ineens abbonementskosten moet voldoen ofzo. je weet het maar nooit met die gasten.

Ach jullie zijn gewaarschuwd!
Pagina: 1