Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

adminstrative tools

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er net achter gekomen dat bij configuratiescherm niet de optie administratieve tools staat.

Deze heeft er nooit gestaan, kan iemand mij vertellen hoe ik hem wel te voorschijn tover?

ik maak gebruik van windows xp pro sp2

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

wowi

Je zult wel systeembeheer bedoelen. Kijk daar eens naar.
En anders moet je admintools van server 2003 installeren, maar dit is om een server te beheren.

[ Voor 49% gewijzigd door wowi op 08-02-2009 16:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
wowi schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:47:
En anders moet je admintools van server 2003 installeren, maar dit is om een server te beheren.
oke tnnx overal op het internet lees ik controlpanel-adminstratievetools-iis

En dan nog een vraag weet jij waar ik kan instellen dat ik de iis server kan bereiken zonder wachtwoord en gebruikersnaam?

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 12:58
wowi schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:47:
hoi-pim kan wel degelijk "administrative Tools" bedoelen. Binnen Windows XP UK is dit namelijk de correcte benaming.

Verder zou ik niet weten hoe je die kunt instaleren. Het zou er standaard moeten staan, misschien dat het pas tevoorschijn kwam bij de installatie van een van de servicepacks.
Als het gaat om het beheren van een 2003 / 2008 server dan is inderdaad eerder genoemde admin tools de juiste route.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Even kijken bij de eigenschappen van je website. daar staat een tab mapbeveiliging, en daar staat anonieme toegang. Daar kan je dat instellen.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allemaal.

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Volgens mij kan je hem zo tevoorschijn toveren:

Rechtermuisknop op startknop
Eigenschappen
Menu start > Aanpassen
En daar de radio button goed zetten bij hulpprogramma's voor systeembeheer

Weet niet zeker of het zo 100% correct is, heb geen Windows XP bij de hand.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit kun je ook wel in de Help en Ondersteuning terugvinden en via de weergave opties voor je startmenu.

Het zou fijn zijn als je die acties voortaan eerst deed alvorens een topic te openen.
Zoals je kan lezen in Windows Clients - Beleid is het wel de bedoeling dat je zelf wat uitzoekwerk verricht voor je een topic opent, aangezien dat hier niet het geval is en er nog meer mist aan deze poging doe ik je topic ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.