Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[3dMark Vantage] Loopt vast bij scannen systeem? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil 3d mark vantage starten maar na een half uur is hij nog het systeem aan het scannen. ik werk met windows vista 64bit en de nieuwste versie van 3dmark is geinstalleert

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:51
Geef de volledige specificaties van het systeem eens.
Is het een verse installatie van windows?
3DMark06 al eens geprobeerd?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste 'damned wolf', zoals in je vorige topic al gemeld verwachten we wat moeite van jou voordat je een topic start. Met een halve zin die het probleem omschrijft en geen enkele vorm van eigen inzet wek je niet de indruk hieraan voldaan te hebben. Zo vindt ik na een paar seconden Google gebruiken al snel deze post:
I've been having the same problem with Vantage Advanced V1.0.1, I raised a support question weeks ago but haven't a reply.

However, i believe I've pinned it down to Intel's latest Matrix Storage Manager Software. I don't have a raid setup but I do use use AHCI on Vista 64 with an ICH9R (Gigabyte GA-P35C-DS3R).
Using an older driver Intel 7.6.0.1011, 3dmark Vantage quickly scans the system and then performs the chosen benchmarking tests - Perfect!

I believe that after I updated the Intel's Matrix Storage Manager to the latest Version 8.2.0.1001 the problem became apparent, where 3dmark Vantage will Lock up, hang or take forever (30mins +) during the scanning process.

I'd prefer to use the latest version of the Intel matrix storage manager as it addresses (naturally) some probs the earlier version/s had with Vista 64, but it appears to render 3dmark vantage unusable. 3dmark 2005 and 2006 continue (as always :) ) to function correctly, whatever the Chipset driver version.
Heb je dit al geprobeerd? Daarnaast pas ik je topictitel nog even aan. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden meteen nog even door voor meer tips over wat we van je verwachten als je een probleem hebt

3d mark vantage > [3dMark Vantage] Loopt vast bij scannen systeem? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate