Toon posts:

Server 2003 logboeken

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Voor school moet ik een presentatie houden over het controleren van servers, hierbij moet ik ook een praktische opdracht maken. Ik heb 2 servers virtueel geinstalleerd en een werkstation. nu laat ik via het programma activexperts standaard controles uitvoeren. nu wou ik dus opdrachten verzinnen alleen ik krijg geen foutmeldingen. normaal als je toch verkeerd een wachtwoord invoert dan word dit toch als failure log opgeslagen in de logboeken? maar dit gebeurd niet, hetzelde voor als je geen toegang tot bestanden hebt en je probeerd het wel? alleen ik krijg alleen success meldingen hoe zet ik het aan dat ik het wel te zien krijg.

verder wou ik vragen of jullie weten hoe ik zelf een error kan veroorzaken en hieromheen een opdracht kan verzinnen zodat klasgenoten het probleem kunnen oplossen?

• Black!
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:15
Misschien je log settings veranderen of hoger zetten. Dan zou je de meldingen in je log moeten zien.

[ Voor 30% gewijzigd door Black! op 08-02-2009 16:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Black! schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:14:
Misschien je log settings veranderen of hoger zetten. Dan zou je de meldingen in je log moeten zien.
hoe?

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
policy :)

It is Good to be Bad || Battle.net tag

Verwijderd

eventcreate (dos commando)

Verwijderd

Topicstarter
uhm ligt het aan mij of word er niet uitgelegd hoe het moet?

wat moet ik nou invoeren/veranderen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

arjan901,

Dit is toch echt niet echt de bedoeling op GoT - je mist duidelijk een boel kennis om deze opdracht uit te voeren. Misschien is het verstandiger om je schoolboeken / lesmateriaal er nog eens bij te pakken om je op die manier bekend te maken met hoe een ander moet.

Gerichte vragen waar uit blijkt dat je zelf een ander uitgeprobeerd en gedaan hebt zijn natuurlijk altijd welkom, maar uit dit topic blijkt echt iets teveel helpeloosheid :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.