Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een multipairing headset ( waar je dus 2 telefoons tegelijk mee kunt gebruiken) die ik in de auto kan laden. Maar.. dan met een soort cradle zodat ik geen kabels over het dashboard heb lopen. Heb net alles kabelvrij gemaakt dmv parrot 9200 en ipod in handschoenenkastje, en vind het zonde om nu alsnog ergens een usb kabel te hebben lopen. Wil hem ook makkelijk in en uit de lader kunnen halen zonder 2 handen van het stuur te moeten halen.

Mijn oog is gevallen op de Jabra BT8040 maar deze heeft dus geen cradle.. Ik heb nu een jabra waar een cradle bij zit voor binnen, dus met een 220V lader. Deze kan ik wel zo ombouwen zodat hij in de auto aangesloten kan worden maar hij ondersteund geen multi pairing..

Weet iemand een manier waarop ik dit voor elkaar kan krijgen? Prijs doet er niet zoveel toe als hij maar multi pairing heeft en een cradle/laadstation. Ik heb het al aan PDAshop.nl gevraagt maar die zeggen dat ze dat niet hebben..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
*bump* niemand?

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik geloof dat PDAshop.nl zijn eigen assortiment niet kent, of de medewerker die je aan de lijn had niet goed gekeken heeft ;)
http://www.pdashop.nl/pro...rt-bluetooth-headset.html

Hier geven ze je er zelfs een autolader bij cadeau :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Even een geinig schopje: probeer het ook eens in waar koop je dat? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
Bedankt voor de reply, en inderdaad zit hier dus wel een cradle bij. Probleem hier is alleen dat de cradle gigantisch is, kan deze nergens in de auto kwijt ben ik bang.. Heb nu wel wat pdf'jes gevonden op de site van plantronics en hier is meer info te vinden als bij pdashop. Ze hebben bijvoorbeeld ook een 520, waar een kleinere cradle bij zit maar deze werkt alleen op 220V, maar dat is wel om te bouwen. Heb een mail gestuurd naar plantronics of ze hier aan autolader voor hebben, anders knutselen we er zelf een.

Bedankt voor de tip iig!