Ik heb vorige week 2 controllers gekocht voor de PC. Dit bleek een enorm succes en kan ik iedereen aanraden, die eens leuke spellen op de PC wil spelen zoals PES 2009, NBA 2k9, NHL 2009, Mario Party, Mario Kart 64 (emulator) e.d. Echter nu wil ik weer een nieuwe controller kopen, zodat ik 3 controllers kan aansluiten. Op die manier kunnen we met 4 spelers spelen. (1 toetsenbord)
Het probleem is dat ik aan de voorkant van mijn computer maar 2 USB aansluitingen heb en er dus 1 tekort kom voor de extra controller. Een vriend van mij heeft het alleen al met USB hub geprobeerd bij hem thuis en bij hem levert de USB hub te weinig stroom.
Hebben jullie suggesties? Ik wil niet al te veel geld kwijtraken voor de derde controller.
Het probleem is dat ik aan de voorkant van mijn computer maar 2 USB aansluitingen heb en er dus 1 tekort kom voor de extra controller. Een vriend van mij heeft het alleen al met USB hub geprobeerd bij hem thuis en bij hem levert de USB hub te weinig stroom.
Hebben jullie suggesties? Ik wil niet al te veel geld kwijtraken voor de derde controller.