Heey,
Ik ben een pagina navigatie aan het schrijven nou stuit ik op het volgende probleem:

alleen weet ik niet hoe ik deze opgelost kan krijgen,
heb zelf al dingen geprobeerd zoals andere loops en opnieuw bouwen van de code. kom er niet uit.
De volgende code gebruiker in php:
En gebruik hier het volgende stukje html code voor:
Ik ben een pagina navigatie aan het schrijven nou stuit ik op het volgende probleem:
alleen weet ik niet hoe ik deze opgelost kan krijgen,

De volgende code gebruiker in php:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| DBConnect(); $QueryB = mysql_result(mysql_query("SELECT COUNT(Id),CatId FROM user_bericht WHERE CatId = '".$_GET['CatId']."' ORDER BY Id"),0)or die(mysql_error()); $pages = ceil($QueryB / $max); for ($i = 1; $i <= $pages; $i++) { $smarty->assign('i',$i); $smarty->assign('pages',$pages); $smarty->assign('page',$page); } $previous = $page - 1; $next = $page + 1; $smarty->assign('Empty',mysql_num_rows($Query)); $smarty->assign('page',$page); $smarty->assign('pages',$pages); $smarty->assign('previous',$previous); $smarty->assign('CatId',$_GET['CatId']); $smarty->assign('next',$next); $smarty->display('bericht.tpl'); |
En gebruik hier het volgende stukje html code voor:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| {if $pages > 1} <a href="categorie.php?CatId={$CatId}&page={$previous}"> < </a> {/if} {section name=datapages loop=$pages} {section name=dataI loop=$i} {section name=datapage loop=$page} {if $page == $i} {if $i == $pages} <b>{$i}</b> {else} <b>{$i}</b> {/if} {else} {if $i == $pages} <a href="bericht.php?CatId{$CatId}&page={$i}">{$i}</a> {else} <a href="bericht.php?CatId{$CatId}&page={$i}">{$i}</a> {/if} {/if} {/section} {/section} {/section} { if $page < $pages} <a href="bericht.php?CatId={$CatId}&page={$next}"> > </a> {/if} |