Toon posts:

2e monitor activeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb net mijn computer geformatteerd en geherinstalleerd alleen heb ik een probleem, mijn rechter monitor is nu de monitor die werkt, alleen mijn andere monitor doet het niet. Ik gebruikte altijd Ultramon om mijn 2 schermen te besturen alleen als ik op 'Enable secundary' druk, reageert hij niet en doet hij niks.. is er iets anders wat ik moet doen voordat ik mijn scherm kan gebruiken?

Alvast bedankt.

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11-2025

Marce

Het is Marc met een C!

videokaart drivers geïnstalleerd?

misschien even specs posten?

ik heb ook altijd dual monitor gehad, altijd opgestart met ccc, ging beter als met ultramon denk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

We willen je graag helpen, maar jij moet de eerste stap zetten: wees duidelijk over de situatie (wat voor hardware hebben we het hier over? welk OS? welke driverversie?), en wees duidelijk over wat je zelf allemaal opgezocht en uitgeprobeerd hebt.

GoT is er voor de vragen waar je zelf niet uit kunt komen, niet een helpdesk om gelijk zonder zelf te proberen een vraag neer kunt plempen. Maar je bent nieuw, dus deze keer geen probleem ;)

Toch kunnen we je zo niet helpen, dus graag wat meer info erbij...

Oslik blyat! Oslik!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:35:
Hallo :)

Ik heb net mijn computer geformatteerd en geherinstalleerd alleen heb ik een probleem, mijn rechter monitor is nu de monitor die werkt, alleen mijn andere monitor doet het niet. Ik gebruikte altijd Ultramon om mijn 2 schermen te besturen alleen als ik op 'Enable secundary' druk, reageert hij niet en doet hij niks.. is er iets anders wat ik moet doen voordat ik mijn scherm kan gebruiken?

Alvast bedankt.
Na installatie van Ultramon moet je sowieso een keer opnieuw opstarten zodat Ultramon beide monitoren kan herkennen. Je moet dan dus wel zorgen dat beide monitoren aan staan.
Mocht Ultramon nu nog maar 1 scherm zien, kun je via de drivers van je videokaart (neem tenminste aan dat je die al wel geinstalleerd hebt) kijken of je het beeld kunt klonen, of je bureaublad kan uitbreiden.
In dat geval worden beide schermen door Windows al aangestuurd.
Keertje rebooten, en Ultramon zal dan WEL beide schermen zien.