Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ervaringen] mijnwebwinkel.nl

Pagina: 1
Acties:

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:41
Hallo,

Ik ben beginnend ondernemer, en wil een webwinkel op gaan zetten.
Ik kwam op Mijnwebwinkel.nl terecht, en alles ziet er netjes uit.
Nou vroeg ik me af of iemand ervaring had met deze service, of misschien een andere (betere) webwinkel host kan aanraden.

Alvast bedankt. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ryan_ op 08-02-2009 13:23 ]

Verwijderd

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar ik zie dat je dit gewoon gratis kan uitproberen. Zo kan je wel een goed beeld vormen denk ik.

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 08:02
Hoewel de allerbeste optie is om er gewoon zelf één te hosten, (bijvoorbeeld oscommerce) is webwinkel.nl een goed alternatief als je over weinig technische kennis beschikt. Let wel op dat dit vrij duur is. Voor 19,00 euro per maand heb je bij een webhoster een flink pakket waarbij je meer mogelijkheden hebt qua email etc.
OScommerce is daardoor een goedkopere optie en bied ontzettend veel mogelijkheden door aangeboden extensies.
Mijnwebwinkel gratis is vooral bedoeld om professional klanten binnen te halen en heeft zo weinig opties dat als je eenmaal aan gratis begint, er onwerkbare situaties komen en daardoor het upgraden als meest makkelijke optie bied, omdat overstappen op een anders syteem/uitbreiden van het systeem er gewoon niet bij is.

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Wil niet reclame maken, of een site negatief beoordelen, maar draai voor iemand een webwinkel, met (bijna) onberkte mogelijkheden, bij een Hoster voor 25 Eu per jaar incl domein en BTW.
Aantal artikelen is momenteel bijna 2000 en klanten blijven de site bezoeken, kijken en kopen. Dit opgezet met Joomla (gratis) en Virtuemart (ook gratis). Dus als je het zelf kan doen .... Suc6 :)

[ Voor 1% gewijzigd door har0 op 09-02-2009 08:56 . Reden: typo ]