Iiyama Vision Master Pro 452 - Jullie ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.iiyama.nl/pages/19inch/art/ma901u.jpg
Ik ben van plan bovenstaande monitor aan te schaffen. Ik vind het echt een supergeil ding. :9
Ik heb er op het werk ook eentje staan.

TECHNISCHE INFO HIER

Wat zijn jullie ervaringen met deze monitor?

Verwijderd

Ik heb de 17" versie (Vision Master Pro 410) en ik ben er super tevreden mee.. Bij m'n vorige stage zat ik 5 maanden achter de Vision Master pro 451 en is ook super.. Ik wou dat ik hem zo mee mocht nemen :9~

Lekker scherp en helder beeld en een hoge refresh rate :)
Op zondag 25 februari 2001 23:30 schreef EquiNox het volgende:
Ik ben van plan bovenstaande monitor aan te schaffen. Ik vind het echt een supergeil ding. :9
Ik heb er op het werk ook eentje staan.

Wat zijn jullie ervaringen met deze monitor?

Verwijderd

hoezo niet de 451? die heeft hogere refreshrates.

Verwijderd

en waarom zou je meningen moeten horen als je er al 1 tot je beschikking hebt?! :?

Verwijderd

Ik had eerst een Vision master Pro 451, maar daar was ik alles behalve tevreden over :
Er zat een "hoekje" in het beeld : Het beeld buigte dus naar binnen, verder was de moire vreselijk, maar volgens iiyama viel alles "binnen de specificaties" :(

Gelukkig kunnen ruilen in de winkel en maar gelijk een LG 915FT genomen , want in een iiyama had ik geen zin meer na deze (en ook diegene hier op tweakers.net met die gele vlek!).

Ik zal wel een redelijk verminkte buis hebben gehad, maar toch iiyama daar begin ik niet meer aan.
Maar als je een goede buis hebt, dan heb je zeker een mooie monitor !

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 23:43 schreef Ruud het volgende:
en waarom zou je meningen moeten horen als je er al 1 tot je beschikking hebt?! :?
Jouw reactie voegt helemaal niets toe aan deze discussie, Ruud. |:( Het is gewoon een flamebait.

Ik wil gewoon weten wat de ervaringen van andere mensen zijn. Wie zegt dat mijn mening al vaststaat? Er staat DUIDELIJK dat ik om ervaringen van andere mensen vraag, niet dat ik om hun mening vraag. DUH!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Topicstarter
Op zondag 25 februari 2001 23:41 schreef iefje het volgende:
hoezo niet de 451? die heeft hogere refreshrates.
Omdat ik vind dat je teveel bijbetaalt voor te weinig extra's. Ik denk niet dat ik op een hogere resolutie ga werken dan 1280x1024. Toch bedankt dat je me daar op wijst.

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 23:43 schreef Ruud het volgende:
blaat

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Topicstarter
Op maandag 26 februari 2001 00:17 schreef Revolution het volgende:

[..]

blaat
Helemaal mee eens.
Pagina: 1