Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG
Verwijderd
Als je in je bios gaat staat er miss bovenin INTEL (R) ME ofzoiets? Dan moet je wachtwoord invoeren. Heb ik ook maar heb daar van alles geprobeerd maar kan hem maar niet achterhalen:\
Tjah, ik denk dat dat moederbord niet echt gericht is om mee over te clocken. Ik kan zo 1-2-3 ook geen review ervan vinden, dus ik weet ook niet hoe die BIOS eruit ziet.
Kan je misschien een foto maken?
Denk niet dat je met een Intel bord kan overclocken(lig eraan welke natuurlijk) maar een standaard mobo niet ieder geval.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Dit is niet de exacte maar deze lijkt er erg veel opBolletje92 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 13:33:
Tjah, ik denk dat dat moederbord niet echt gericht is om mee over te clocken. Ik kan zo 1-2-3 ook geen review ervan vinden, dus ik weet ook niet hoe die BIOS eruit ziet.
http://images.anandtech.c...el/pentium4/346EE/adv.jpg
@Leon
Ik heb dat niet kunnen vinden, ik kan wel een wachtwoord instellen maar dat zal wel verkeerd zijn
@ Speedy
Ik heb ook ooit van 'Bios Flashen' gehoord. Is dat gewoon een aangepaste bios installeren of heel wat anders? Werkt het uberhaupt? En het belangrijkste: Kan het bij mijn moederbord
Bedankt,
ObAt
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG
Hoi ObAt,
De informatie die je nu geeft is echt niet geschikt om wat mee te kunnen voor ons... Idd zou het al handig zijn om precies te weten welke BIOS er op staat... Iets wat het is, maar toch net weer niet, is niet zo duidelijk voor ons
Verder staat er in de FAQ van dit subforum wel het een en ander over hoe het overklokken in de BIOS gaat, ik wil je dan dus ook aanraden om deze eerst door te lezen voordat je verder gaat, ook om te voorkomen dat je iets sloopt wat je eigelijk niet moet slopen
Eerst dus even de FAQ doorlezen, dan zelf nog even zoeken op de termen waar je er niet mee uitkomt, dan zelf gaan kijken of de mogelijkheden in de BIOS zitten en dan mag je als je er nog niet uitkomt weer een topic openen. Vermeld er dan wel bij wat je zelf al gedaan hebt, wat je zelf al ontdekt hebt en waarom bepaalde dingen niet werken.
Succes!
De informatie die je nu geeft is echt niet geschikt om wat mee te kunnen voor ons... Idd zou het al handig zijn om precies te weten welke BIOS er op staat... Iets wat het is, maar toch net weer niet, is niet zo duidelijk voor ons
Verder staat er in de FAQ van dit subforum wel het een en ander over hoe het overklokken in de BIOS gaat, ik wil je dan dus ook aanraden om deze eerst door te lezen voordat je verder gaat, ook om te voorkomen dat je iets sloopt wat je eigelijk niet moet slopen
Eerst dus even de FAQ doorlezen, dan zelf nog even zoeken op de termen waar je er niet mee uitkomt, dan zelf gaan kijken of de mogelijkheden in de BIOS zitten en dan mag je als je er nog niet uitkomt weer een topic openen. Vermeld er dan wel bij wat je zelf al gedaan hebt, wat je zelf al ontdekt hebt en waarom bepaalde dingen niet werken.
Succes!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()