Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] Elke seconde wordt reeds geopend scherm geactiveerd

Pagina: 1
Acties:

• Deveran
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Beste Tweakers,

Voorgeschiedenis:
Gisteren heb ik mijn moederbord vervangen. Van Asrock Conroe-1333 ben ik overgegaan naar een Gigabyte EP45C-DS3R.
Na installatie van het moederbord moest ik overnieuw Windows Vista installeren. Dit heb ik gedaan. Daarna heb ik de drivers van het gigabyte moederbord geinstalleerd. Verder nog Catalyst 9.1, maar daarna niks meer.

Probleem:
Als ik een scherm open, zoals verkenner, dan kun je bovenin zien dat de balk blijft "knipperen" Alsof het scherm telkens aangeklikt wordt om het weer het actieve/bovenste scherm te maken. Dit is met soort alle schermen zo. Als ik een scherm geminimaliseerd heb zie je het icoon gewoon in de taakbalk. Echter zal het icoon van het scherm in de taakbalk kort daarna 'ingedrukt' worden, zonder dat hij weer gemaximaliseerd wordt.
Als ik op mijn bureaublad ben en Start open, kan ik hierin niet browsen omdat dit na 3 seconden weer wegfloept.

Mijn vraag is:
Kan dit te maken hebben met mijn installatie van een ander moederbord. Of zou het te maken kunnen hebben met drivers voor mijn muis/toetsenbord? Of moet ik gewoon nog eens Vista installeren?

PC:
E6600 @ 2.4 Ghz
Gigabyte EP45C-DS3R
2x 1 Gb 667 DDR2 geheugen
HIS Radeon 4870 1 gb
Hitachi Deskstar 300 gb
p/s2 -> Toetsenbord USB -> Muis

Geinstalleerd: Vista x86. Drivers van drivercd Gigabyte. Ati Catalyst 9.1

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:53
Gebeurt dit ook als je muis/toetsenbord loskoppelt?

• Deveran
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb geprobeerd of het zonder toetsenbord en muis ook voorkwam. Als ik elk afzonderlijk of beide loskoppelde bleef het probleem zich voordoen. Ook na het opstarten zonder een van de apparaten. Daarna heb ik eens geboot met muis in de front usb. Daar deed het probleem zich niet voor. Daara weer booten met muis weer achterin, en het probleem was weg. Wellicht was het toch driver iets?

In ieder geval bedankt voor de aandacht