Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[UT99] Vista x64 Ultimate - crash probleem.

Pagina: 1
Acties:

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28
Hallo, ik heb het volgende probleem;

Als ik in UT99 aan het spelen ben is er geen probleem.. maar het moment dat ik na het spelen het spel normaal afsluit krijg ik deze error..

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/3235/56950704kj5.jpg

*Het is wel een l33t ''line'' lol ..

Maar goed, probleem nummer twee is, als ik op een server kom/join is er niks aan de hand.. maar als de map switched.. freezed het spel ook opeens :s .. ( verder is de computer wel te gebruiken nog, alleen het spel zelf loopt vast op de een of andere manier.. ) Ik gebruik D3D8 als renderer in het spel, geen Open GL. Maar ook bij Open GL doet dit probleem zich voor.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Bij andere spellen zoals COD4 of dergelijke heb ik dit probleem niet, ik kan ook minimizen of desktop usen en dan weer verder gamen, verder geen problemen.. alleen bij UT99 heb ik dit probleem.

Quadcore Q6700 @ 4.0Ghz
Asus Striker Xtreme
4GB Corshair Dominator
Geforce 9800GTX + (nieuwste driver)

Alle hulp welkom, bvd!

• Skire
  • Laatst online: 20-10 12:52
Kun je in Vista ook de compatibiliteitsmodus instellen? Hier in Windows XP heb ik hem op Windows 98 / Windows ME draaien. Je zou dat eens kunnen proberen.

• iNFiNiTY-
Al geprobeerd, toen ik met xp sp3 speelde had ik geen problemen.. en ook daar had ik de compatibiliteitsmodus niet in gebruik, probleemloos. :(

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
Misschien niet geheel hetzelfde probleem op hetzelfde OS
Maar is je CPU overclocked?

Heb destijds ook een topic geopend mbt mainloop in UT99
[ATI]Infinite Loop problemen

• iNFiNiTY-
mijn procc draait op 4.0ghz

maar ik heb het probleem nog nooit gehad in xp sp3..