Hallo, ik heb het volgende probleem;
Als ik in UT99 aan het spelen ben is er geen probleem.. maar het moment dat ik na het spelen het spel normaal afsluit krijg ik deze error..

*Het is wel een l33t ''line'' lol ..
Maar goed, probleem nummer twee is, als ik op een server kom/join is er niks aan de hand.. maar als de map switched.. freezed het spel ook opeens
.. ( verder is de computer wel te gebruiken nog, alleen het spel zelf loopt vast op de een of andere manier.. ) Ik gebruik D3D8 als renderer in het spel, geen Open GL. Maar ook bij Open GL doet dit probleem zich voor.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Bij andere spellen zoals COD4 of dergelijke heb ik dit probleem niet, ik kan ook minimizen of desktop usen en dan weer verder gamen, verder geen problemen.. alleen bij UT99 heb ik dit probleem.
Quadcore Q6700 @ 4.0Ghz
Asus Striker Xtreme
4GB Corshair Dominator
Geforce 9800GTX + (nieuwste driver)
Alle hulp welkom, bvd!
Als ik in UT99 aan het spelen ben is er geen probleem.. maar het moment dat ik na het spelen het spel normaal afsluit krijg ik deze error..

*Het is wel een l33t ''line'' lol ..
Maar goed, probleem nummer twee is, als ik op een server kom/join is er niks aan de hand.. maar als de map switched.. freezed het spel ook opeens
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Bij andere spellen zoals COD4 of dergelijke heb ik dit probleem niet, ik kan ook minimizen of desktop usen en dan weer verder gamen, verder geen problemen.. alleen bij UT99 heb ik dit probleem.
Quadcore Q6700 @ 4.0Ghz
Asus Striker Xtreme
4GB Corshair Dominator
Geforce 9800GTX + (nieuwste driver)
Alle hulp welkom, bvd!