Toon posts:

[iPhone 3G] Sms'en via pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

De titel zegt het helemaal :). Ik vroeg me dus af of er zoiets als een programmaatje bestaat waarmee je via je pc eigenlijk je sms'es kunt type. Ontvangen zou ik dan nog kunne verdragen dat dit enkele op de iphone zelf gebeurd , maar het is dat type waar ik een beetje zot van word :). Ik weet dat nokia zoiets heeft waarmee je gewoon je sms'es kunt type en dan vervolgens verzenden via je gsm, terwijl die geconnecteerd is aan je pc. Nu wou ik dus exact hetzelfde voor de Iphone.

Ik heb ondertussen al eens rondgekeken en de meeste zijn zoiets als, neem volledig de iphone over via vnc en typ dan. Dat is dus liefst niet wat ik zoek. De andere app's zijn dan weer mac only :s

Iemand die hier een goed programmaatje voor weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 15:02

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan via de T-Mobile site sms-en met jou account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:22:
Je kan via de T-Mobile site sms-en met jou account.
Had ik er misschien moeten bijzetten :) . Ik zit bij Mobistar , be dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Think outside the box...

Kijk/contacteer eens de jongens van Jeyo; die hebben namelijk een Mobile Extender gemaakt (ik dacht met ondersteuning voor de iPhone) waardoor je verschillende functies, inclusief SMS, vanaf je PC kan gebruiken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:27:
Think outside the box...

Kijk/contacteer eens de jongens van Jeyo; die hebben namelijk een Mobile Extender gemaakt (ik dacht met ondersteuning voor de iPhone) waardoor je verschillende functies, inclusief SMS, vanaf je PC kan gebruiken.
Dat is veronderstel ik zo te zien wel niet gratis?

Kzal m'n criteria's not iets meer bijstellen :). Het moet windows compatible zijn en gratis als dat mogelijk is. Vind het nu wel een beetje er over om voor zoiets te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pff, dat lijkt nu echt totaal niet te vinden gewoon. Als die sdk niet te betalen was, zou ik het zelf wel in elkaar willen boksen. Maar om eerst zoveel tijd in een applicatie te gaan steken en vervolgens niet te mogen verspreiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand hier nog suggesties over? Ik heb hier Iphone Pc Suite gevonden. Ze noemen het een alternatief voor Nokia Pc Suite maar dan voor de Iphone. Lijkt me alleen niet echt volledig zuiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoeloe: als je wat toe te voegen hebt, gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop in plaats van elke keer een nieuw bericht te plaatsen. Dit kicken wat je nu doet is irritant en in principe niet toegestaan binnen 24 uur :)

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 08-02-2009 13:54 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:39
Kijk eens op www.smsmac.com. Een SMS dashboardwidget voor Mac OS X, maar er is ook een versie voor Windows. Je kunt 3 test SMS-jes versturen en daarna betaal je dacht ik $0.10 per SMS. Helaas wel een abbo van $10 voor nodig. Als ze dat hadden weggelaten, dan was ik er mee doorgegaan.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BugBoy schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:37:
Kijk eens op www.smsmac.com. Een SMS dashboardwidget voor Mac OS X, maar er is ook een versie voor Windows. Je kunt 3 test SMS-jes versturen en daarna betaal je dacht ik $0.10 per SMS. Helaas wel een abbo van $10 voor nodig. Als ze dat hadden weggelaten, dan was ik er mee doorgegaan.
Ja ind, is dus wat ik zou willen he :). Probleem is dus dat dit duidelijk voor normale gsm's bestaat. Nokia heeft dit, heb m'n oude samsung pc studio even bekeken en ook hier zit die functionaliteit in. Berichtjes typen, boel synchroniseren en verzenden via gsm. Enkel voor de iphone lijkt dit tot nu toe nog niet echt gedaan te zijn?

Toch wel een gemis vind ik, want dit is wel heel handig.

btw mijn excuses voor het onbewust "bumpen" van de thread :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:39
Nou, ik zou het veel handiger vinden dat ik zonder telefoon toch kon SMS-en via mijn provider. Gewoon uit de bundel. Ik zou dan meer gaan SMS-en. Ik snap niet waarom ze dat niet toegankelijker maken.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Pagina: 1