NEC DVD_RW ND-3520AW herkend DL DVD niet

Pagina: 1
Acties:

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-02 16:33
Mijn NEC DVD_RW ND-3520AW herkend mijn Philips DVD+R DL niet. Als ik deze dvd in mijn drive doe, en ik eigenschappen ervan opvraag dan geeft die aan "gebruikt 0 bytes" en "beschikbaar 0 bytes" Ik kan de disc wel verkennen, maar hij geeft dan een lege folder.

Ik heb de firmware geupgrade, ik draai nu op 3.07
Hij herkend lege cd's en ook lege single layer dvd's
Hij herkend beschreven en orginele cd's en dvd's en ook orginele dual layer dvd's (Heb de ntsc versie van The Matrix erin gedaan, is een dual layer dvd van bijna 8gb, en deze vond hij zonder problemen)

Ik draai Legale versie van Windows XP, helemaal geupdate, en ik gebruik legale versie van Nero 8, ook geheel geupdate. Het rare is dat als ik dus een Philips DVD+R DL erin doe, Nero wel de Dvd herkent en vervolgens aangeeft dat ik 8000mb vrije ruimte heb op de Dvd die ik wil gaan gebruiken. Ik dacht dus dat het wel goed zat, vervolgens met Nero de hele dvd vol gebrand, maar vervolgens herkent mijn NEC DVD_RW ND-3520AW nog steeds de Dvd niet, en zegt gewoon "gebruikt 0 bytes" en "beschikbaar 0 bytes" heel erg vaag dus, iemand suggesties?

(UPDATE ik heb zojuist de beschreven dvd getest op een andere pc die op Windows Vista loopt met een Optiarc DVD RW AD-7200s SCSI CdRom Device en deze drive herkend de Dvd wel, en de Dvd is dus ook gewoon door Nero goed gebrand, alle data staat er gewoon netjes op. Maar hier heb ik dus zelf weinig aan, aangezien hij op mijn eigen NEC DVD_RW ND-3520AW dus niet word herkend, erg vaag, iemand enig idee hoe dit op te lossen?)

[ Voor 16% gewijzigd door e6r6i6c op 07-02-2009 20:10 . Reden: Een andere Dvd Drive uitgeprobeerd. ]

Don't make me use myself on ya baby!