Toon posts:

-= Flash eprom, waar te krijgen? =-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! ik ben regelmatig bezig met het proggen van biossen, en aangezien dit soms kan mislukken heb ik een dualeprom printje ontworpen. Nu kan ik switchen van eprom met een simpel schakelaartje achterop de kast. Nu is het enige probleem nog hoe ik aan de flash eprom kan komen.. menig elektronica zaakjes konden deze niet bestellen.

Mobo is abit bp6, flash eprom is een winbond w29c020c-90b

Thanks in advance!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Lijkt mij ook wel wat!

Ik ben eigenlijk op zoek naar dezelfde chip, maar dan zonder de b (of maakt dat niet uit???)

Groeten Johan

Cogito Ergo Credo

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 18:16

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Gewoon bij conrad ?
--edit--
hmm .. ff gekeken maar kan ze zo niet vinden.
volgens mij zijn 't nogal joekels. 29c020 , 2Mbit ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Als dat ding van een abit mobo komt, waarom dan niet gewoon bij abit heb m'n broertje ook gedaan (bij epox dan) no probleemo (2weekjes)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al contact met abit(nl) gezocht, maar die weten van voren niet dat ze van achteren leven. Ze doen echt geen enkele moeite om al na te denken wat ze zeggen, dus abit nl is geen optie. Nou vroeg ik af of er wat users zijn die wel de eprom hebben kunnen krijgen bij abit. Ik had nl. een tijdje geleden contact met iemand die ze zo kon bestellen bij abit. Ik weet alleen nietmeer wie dat was ;((

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
RS Components heeft wel een vervanger hiervoor: de Atmel AT49F020-90PC. kost geloof ik nu 11 piek ex. verzending.

ik kan anders wel ff kijken bij de dump hiero in de buurt. die hebben ze denk ik ook wel. tis namelijk een oude chip.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Waarom zie ik nog geen schema van de dualeprom switch? Eerst schema dan info!

Als het goed is kun je bij abit zelf zo een nieuwe bestellen. (www.abit.com.tw) Als dat niet kan kan "any" winkel bij jou in de buurt die abit verkoopt een nieuwe voor je bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha ;-)

Over dat schema, dat zit wel goed.. Ik probeer een webserver met adsl aansluiting in de lucht te krijgen, en daar zullen al m'n technische activiteiten opkomen, en ook alle schema's, ontwerpen en bouwpakketjes die ik gemaakt hebt.
Pagina: 1