Toon posts:

Wat 4 soorten plexiglas zijn er?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Olaz,

Ik kan via een bekende van mij Gratiz plexiglas regelen. Het wordt gesneden en kan gebogen aangeleverd worden etc etc. Nu vroeg ik me af, wat voor soorten plexiglas zijn er allemaal?

hebben hier mensen pics van plexi glas, bijvoorbeeld bepaalde kleuren oid? Of met een soort rook tint erin?

Ik kan alles krijgen zei die kennis van me. Alleen ik weet de soorten plexiglas niet..

Graag pics!!

Thanx

En gezien het feit, dat ik het gebogen gesneden of wat dan ook, aangeleverd kan krijgen... Vroeg ik me af of er nog mensen zijn met ideeen... Bepaalde vormen / modellen oid...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

nou als je toch alles kan krijgen wil je dan voor mij ff een plexiglas case maken, jij krijgt het toch gratiz ik betaal de verzendkosten wel :9.

soorten weet ik niet. wel weet ik dat ik acryl heb van de gamma/praxis.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

als je t goed wil doen moeje lexaan nemen, knetter duur, maja, als je er goedkoop aan kan komen.... anders is polycarbonaat een optie? is niet te mollen namelijk, ok ok , moeilijk

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
je moet het zo bol laten vormen.

dus eerst een stukje recht, dan een soort bolling erin en dan weer recht (rechte stukje boor het monteren natuurlijk.)

dan kan je nog verder in je kast kijken en reflecteert de neon ook beeter (waarom zitten er altijd ronde holle vormpjes om lampen(nou ja altijd :?))

of je laat je hele mobo + kaarten insealen...:)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

In kleuren heb je vanalles. Zoek een sop Internet naar een plexiglas-boer, wellicht heeft hij een kleurenwaaier op de site staan.

Bij mij bekende kleuren:
doorzichtig:
light smoke
medium smoke
dark smoke
black
light blue
dark blue
red
yellow

En zuller er veel meer zijn.

Ondoorzichtig:
Ook diverse kleuren. Maar hier minder interessant.