Hallo mensen.
Ik ben nieuw hier op Tweakers, ik kende het forum al een tijdje van m'n pa, maar nu ben ik zelf ook geregistreerd.
Ik weet niet zeker of mijn topic hier op de goede plek zit, maar ik zag geen 'hulp' afdeling etc.
Mijn PC heeft de laatste tijd een beetje last van vastloopppartijen.
Ook heb ik vandaag de BSOD (Blue Screen of Death) al 3x gehad terwijl ik Half Life 2: Episode 2 aan het spelen was.
Mijn PC is een:
CPU - Dual Core AMD Athlon 64 X2 2.3 GHz 4400+
VIDEOKAART - Sapphire ATI Radeon HD 4830
MOEDERBOARD CHIPSET - nVIDIA nForce 6100-4xx, AMD HAMMER.
4 GIG RAM
M'n pc loopt op een voeding van 400WATT.
Als ik het BSOD krijg staat er altijd:
'KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR'
Ik heb al op google gezocht, maar ik kwam alleen maar bij linkjes die 'Memtest86+' aanraadden, en ik heb geen idee hoe ik doe moet gebruiken. ( Heb overigens al wel gedownload )
*EDIT: Ik was vergeten erbij te zetten dat ik 2 maand terug toen dit elke dag een gebeurde ik gewoon m'n Windows er opnieuw opgeflikkert had, toen ging het goed voor een weekje of 2. Ik ben dus bang dat het aan m'n hardeware ligt..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
MVG,
-Dennis
Ik ben nieuw hier op Tweakers, ik kende het forum al een tijdje van m'n pa, maar nu ben ik zelf ook geregistreerd.
Ik weet niet zeker of mijn topic hier op de goede plek zit, maar ik zag geen 'hulp' afdeling etc.
Mijn PC heeft de laatste tijd een beetje last van vastloopppartijen.
Ook heb ik vandaag de BSOD (Blue Screen of Death) al 3x gehad terwijl ik Half Life 2: Episode 2 aan het spelen was.

Mijn PC is een:
CPU - Dual Core AMD Athlon 64 X2 2.3 GHz 4400+
VIDEOKAART - Sapphire ATI Radeon HD 4830
MOEDERBOARD CHIPSET - nVIDIA nForce 6100-4xx, AMD HAMMER.
4 GIG RAM
M'n pc loopt op een voeding van 400WATT.
Als ik het BSOD krijg staat er altijd:
'KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR'
Ik heb al op google gezocht, maar ik kwam alleen maar bij linkjes die 'Memtest86+' aanraadden, en ik heb geen idee hoe ik doe moet gebruiken. ( Heb overigens al wel gedownload )
*EDIT: Ik was vergeten erbij te zetten dat ik 2 maand terug toen dit elke dag een gebeurde ik gewoon m'n Windows er opnieuw opgeflikkert had, toen ging het goed voor een weekje of 2. Ik ben dus bang dat het aan m'n hardeware ligt..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
MVG,
-Dennis
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 13:40 ]