In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Juiste instellingen?
Volgens mij moet je dan gewoon het boekje van je moederbord doorlezen maar in het algemeen zullen de standaard timings/settings van je RAM voldoende zijn.
Ik snap je vraag misschien niet, maar enlighten me...
/edit
Vista x64 is niet een "excuus" om je geheugen te gaan overklokken. Mocht je toch willen overklokken, zijn er voldoende topics te vinden?
Volgens mij moet je dan gewoon het boekje van je moederbord doorlezen maar in het algemeen zullen de standaard timings/settings van je RAM voldoende zijn.
Ik snap je vraag misschien niet, maar enlighten me...
/edit
Vista x64 is niet een "excuus" om je geheugen te gaan overklokken. Mocht je toch willen overklokken, zijn er voldoende topics te vinden?
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 07-02-2009 13:12 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Snap ik ook, maar als ik boot dat dan zie ik dat mijn memory staat op 1066 Mhz, en ik heb toch 1600 Mhz. Dus vandaar mijn vraag
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kijk in de handleiding hoe je het moet instellen, daarin staat het prima uitgelegd. Dt topic gaat op slot omdat we verwachten dat je zlef de moeite neemt dit eerst uit te zoeken, dat zie ik helaas niet terug in je topic.
Dit topic is gesloten.
![]()