Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HD-DVD omzetten naar DVD-5 formaat

Pagina: 1
Acties:
  • 1.091 views

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 01:10

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
Ik kan er niets over vinden met Google en ook niet hier op GOT dus vraag ik het hier:

Is het mogelijk om een HD-DVD om te zetten naar DVD-5 formaat? Zoja, met welke software?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:17

Caveman

whahoehaha

Er is volgens mij geen 123 tooltje omdat te doen. Maar alles is om te zetten natuurlijk, ik denk dat je Anydvd kunt gebruiken om de HD DVD te rippen naar je HD, dan heb je in feite een grote MPEG2 stream die je dan met bv. HDTV2DVD om kunt zetten naar een dvd.

Er is daar toch wel aardig wat te vinden over in de fora van www.videohelp.com en www.doom9.org.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11 18:06
HDTV2DVD idd en ff omzetten naar iets bewerkbaars. Dat converteer je naar een DVD (al word t 20 gig, maakt nog niet uit)
en dan DVD rebuilder dr overheen met 6 a 9 CCE Passes en je hebt een goeie kwali DVD5 :D Kost alleen wel een behoorlijke berg aan tijd en heeeeeel veeel PC kracht :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik geloof niet dat je daadwerkelijk niets hebt kunnen vinden; er is namelijk enorm veel informatie over te vinden. Daarnaast is je vaak genoeg verzocht om eerst eens te zoeken; een mededeling dat je niets gevonden hebt mag je de volgende keer dan ook toelichten door te posten waar je precies op gezocht hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.