Toon posts:

Televisie via het internet versturen? 2 adressen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn wens is eenvoudig en simpel en ik ben in beperkte maten ook wel op de hoogte van de mogenlijkheden. Maar aangezien ik weet dat er op tweakers.net mensen zijn met vele malen meer inzicht en kennis als mijzelf wilden ik de vraag toch zeker hier voorleggen.

Ik ben nu woonachtig op een adres met internet van kpn en nu nog de Tv via de satelliet.

Nu verkeren wij in de omstandigheid dat we er een 2de adres bij hebben.
Hier krijg ik binnen 2 weken ook internet van Ziggo en Analoog en Digitale Tv.

Vandaar ook mijn gedachte als ik op dat adres toch al analoog en digitaal tv kan ontvangen kan ik dit gewoon doorsturen via het internet naar mijn andere adres en kan ik de satelitiet opruimen.

Ik heb van zowel kpn als ziggo het standaart abo genomen dus geen bandbreed monster maar in de praktijk snel genoeg rtl Z krijg ik prima binnen. Digitaal en Hd is geen must.

Nu is mijn vraag is iemand hier mee bekend? Hoe en of wat hebben jullie dat opgelost?

Tja het is heel algemeen ik heb voor het nieuwe adres nog geen pc klaar staan en ben dus vrij in keuzes.
En hoop hier dan ook mede dank zij jullie goed ideeen op te doen.

Alvast bij voorbaat dank voor jullie inbreng

Mvg Kenneth Hagers

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-02 16:10
Google eens naar cardsharing+dbox2

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:41
Ik weet niet of ik het nou helemaal goed begrijp,,, maar

Als je internet hebt van Ziggo, kun je ook via Internet TV kijken:
http://www.ziggo.nl/televisie/livetv

Verwijderd

Topicstarter
Nee dankje ik wil de Sat toch echt opruimen ofdan alleen nog de free to air ontvangen.

Aangezien je via de kabel altijd tv moet afnemen heb ik op adres 2 straks toch al analoog en digitale tv.

En voor Tv wil ik echt geen euro teveel betalen daar ik met veel ongenoegen de reclames meefinancier.
Vreemd dat je wel gratis en voor niks 50+ duitse zenders kunt ontvangen maar dat zal wel NL zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn adres in Den bosch Ziggo internet en Tv.(nieuwe adres)

Maar op mijn adres in Rijsbergen Kpn internet en Sat tv

En daarom wilde ik de sat opruimen en het ziggo tv signaal via (pc)het internet naar rijsbergen sturen.

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02-2025
de volgende producten kunnen je verder helpen.
Het gaat je wel geld kosten.

http://www.sonystyle.com/...arch_sem&SQS=locationfree

www.slingmedia.com

Dit zijn beiden kant en klare producten die een volledige geintegreerde goed werkende oplossing bieden.

Houd er rekening mee dat je voor het verzenden van videobeelden een flinke upload snelheid nodig hebt. Deze is altijd slechts een fractie van de download snelheid dus de mogelijkheid tot het bekijken van rtlz zegt wat dat betreft niets over de mogelijkheid om de beelden ook zelf te versturen.

Je kan eventueel ook zelf een de slag met een pc en een tv tuner en de software van orb.com
3ghz processor en een tv-tuner met hardware mpeg-2 encoding zoals de haupage mce150 en mce250 series is echt een pre. aan de ontvangende kant heb je weer een pc nodig om de beelden te ontvangen. Ik benadruk nogmaals dat de upload snelheid van je internet abonement de uiteindelijke mogelijke kwaliteit van de verstuurde beelden bepaald. dit zal met bijvoorbeeld 512kbit zwaar onder de maat zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door gravitone op 07-02-2009 15:13 ]

Pagina: 1