Mijn wens is eenvoudig en simpel en ik ben in beperkte maten ook wel op de hoogte van de mogenlijkheden. Maar aangezien ik weet dat er op tweakers.net mensen zijn met vele malen meer inzicht en kennis als mijzelf wilden ik de vraag toch zeker hier voorleggen.
Ik ben nu woonachtig op een adres met internet van kpn en nu nog de Tv via de satelliet.
Nu verkeren wij in de omstandigheid dat we er een 2de adres bij hebben.
Hier krijg ik binnen 2 weken ook internet van Ziggo en Analoog en Digitale Tv.
Vandaar ook mijn gedachte als ik op dat adres toch al analoog en digitaal tv kan ontvangen kan ik dit gewoon doorsturen via het internet naar mijn andere adres en kan ik de satelitiet opruimen.
Ik heb van zowel kpn als ziggo het standaart abo genomen dus geen bandbreed monster maar in de praktijk snel genoeg rtl Z krijg ik prima binnen. Digitaal en Hd is geen must.
Nu is mijn vraag is iemand hier mee bekend? Hoe en of wat hebben jullie dat opgelost?
Tja het is heel algemeen ik heb voor het nieuwe adres nog geen pc klaar staan en ben dus vrij in keuzes.
En hoop hier dan ook mede dank zij jullie goed ideeen op te doen.
Alvast bij voorbaat dank voor jullie inbreng
Mvg Kenneth Hagers
Ik ben nu woonachtig op een adres met internet van kpn en nu nog de Tv via de satelliet.
Nu verkeren wij in de omstandigheid dat we er een 2de adres bij hebben.
Hier krijg ik binnen 2 weken ook internet van Ziggo en Analoog en Digitale Tv.
Vandaar ook mijn gedachte als ik op dat adres toch al analoog en digitaal tv kan ontvangen kan ik dit gewoon doorsturen via het internet naar mijn andere adres en kan ik de satelitiet opruimen.
Ik heb van zowel kpn als ziggo het standaart abo genomen dus geen bandbreed monster maar in de praktijk snel genoeg rtl Z krijg ik prima binnen. Digitaal en Hd is geen must.
Nu is mijn vraag is iemand hier mee bekend? Hoe en of wat hebben jullie dat opgelost?
Tja het is heel algemeen ik heb voor het nieuwe adres nog geen pc klaar staan en ben dus vrij in keuzes.
En hoop hier dan ook mede dank zij jullie goed ideeen op te doen.
Alvast bij voorbaat dank voor jullie inbreng
Mvg Kenneth Hagers