Verwijderd

Topicstarter
http://www.vu.nl/nl/over-...2009-01-bureaucratica.asp

gisteren al even wezen kijken en is echt de moeite waard om even langs te gaan als je tijd hebt

:Y

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Mobyrick groet hos als mede Vu medewerker (ziekenhuisgedeelte dan). Ik ga zeker even kijken, lijkt me interessant en lekker in de buurt!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:59

YellowCube

Wait...what?

Hij heeft eerder al in de Kunsthal in R'dam gehangen en is idd een geweldig leuke expositie. Heel knap hoe de fotograaf een en dezelfde stijl aan heeft weten te houden.
Vergeet ook niet de commentaren goed te lezen over bijv. de salarissen van de personen in kwestie of het feit dat ze niet zelden hun eigen kantoormeubilair moeten bekostigen, dat zet veel dingen een beetje in perspectief.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
YellowCube schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:45:
Hij heeft eerder al in de Kunsthal in R'dam gehangen en is idd een geweldig leuke expositie. Heel knap hoe de fotograaf een en dezelfde stijl aan heeft weten te houden.
Vergeet ook niet de commentaren goed te lezen over bijv. de salarissen van de personen in kwestie of het feit dat ze niet zelden hun eigen kantoormeubilair moeten bekostigen, dat zet veel dingen een beetje in perspectief.
of die politieagent in eritrea die geen politieauto heeft en af en toe de taxi pakt op kosten van degene die opbelt :+

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Schopje.

Ik ben er inmiddels geweest en het is echt de moeite waard, zeer indrukwekkend. Vooral de verhalen bij de foto's maken het interessant. Het beeld vertelt veel, het verhaal maakt het af zeg maar

Aanrader dus voor de mensen die in de buurt zijn.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 16:54
Ik dacht dat het over bureaucratie op de VU ging :+

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 07:49

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

haha, dat dacht ik ook :D

Als ex-Vu student trok het dan ook meteen m'n aandacht, denkende 'het viel toch wel mee daar??'

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
gratis_vodka schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 16:31:
haha, dat dacht ik ook :D

Als ex-Vu student trok het dan ook meteen m'n aandacht, denkende 'het viel toch wel mee daar??'
De hele afdeling bureaucratie is verbannen naar Uilenstede :)

Verwijderd

Topicstarter
bouwfraude schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 19:57:
[...]

De hele afdeling bureaucratie is verbannen naar Uilenstede :)
hela ik ben ook verbannen naar uilenstede hoor :w

misschien dan ook maar een paar fotos van de bureaucratie op uilenstede maken en stiekem ertussen hangen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 22:29 ]

Pagina: 1