Ik ben de gelukkige eigenaar van een asus a7v. Op het mobo zit een tbird 700. Nadat ik ik m had geoverklokked liep ie stabiel op 772Mhz (MP 7,5 en FSB 103). Toen ie na een week ineens crashde. Het was een crash waarbij je helelmaal niks meer kan doen. Dus ik FSB teruggezet. 2 dagen later precies dezelfde crash. Maar nu bleef ie hangen op de bios. Bij het checken van het memory.( de leter M verschijnt en dan niks meer
. Dus ik weer gewoon op 700 Mhz draaien.
Nu deed ik een restart effe. En toen bleef ie weer in de bios hangen. Reset was toen snel gevonden. Alleen bleef ie toen weer bij de memory chack hangen in het bios
De comp wilde pas booten toen ik de stekker eruit trok en er weer in deed.
Dit kan niet goed zijn. Helaas hebbik geen flauw idee hoe het komt. Kan iemand mij helpen???? Het geheugen ga ik er ff uit halen en kijken of de winkel wel heeft geleverd wat het zou moeten omdat dat PC133 SDRAM a-merk zou moeten zijn.
Dit is wat er op de chip staat
NEC JAPAN D4564841G5-A75-7-JF 0028KE025
. Dus ik weer gewoon op 700 Mhz draaien. Nu deed ik een restart effe. En toen bleef ie weer in de bios hangen. Reset was toen snel gevonden. Alleen bleef ie toen weer bij de memory chack hangen in het bios
De comp wilde pas booten toen ik de stekker eruit trok en er weer in deed.
Dit kan niet goed zijn. Helaas hebbik geen flauw idee hoe het komt. Kan iemand mij helpen???? Het geheugen ga ik er ff uit halen en kijken of de winkel wel heeft geleverd wat het zou moeten omdat dat PC133 SDRAM a-merk zou moeten zijn.
Dit is wat er op de chip staat
NEC JAPAN D4564841G5-A75-7-JF 0028KE025