Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem filmbestanden afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds kort kan ik geen dvd's, avi , mpeg meer afspelen (alleen geluid, geen beeld). Ik heb verschillende codecs proberen te installeren zoals XP Codec Pack ,K-Lite Codec Pack en Codec Pack All in 1. Deze werken voor de avi en en soms voor de mpeg bestanden maar ik kan nog steeds geen dvd's afspelen.
De codecs die ik gedownload heb, heb ik weer verwijderd.

Mijn vraag is hoe kan het dat ik deze bestanden niet meer kan afspelen wat eerst wel kon. Heb ik misschien een codec verwijdert?
En hoe los ik dit probleem op? Zodat ik weer dvd's etc. af kan spelen met windows media player.

Mvg Maurice

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.microsoft.com/...ter/mediaadvice/0072.mspx ?

/edit
Ik mis een beetje welk OS je draait dus dat wordt nogal lastig zoeken voor je.

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 06-02-2009 17:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11 08:16
Zit je op XP of VIsta?
Check desnoods met een regcleaner je registry naar oude sleutels.
Dvd's moeten het gewoon doen zonder codecs (sry externe codecs).
Met klitecodec pack (full) moet media player classic (evt Home cinema) echt gewoon de betreffende bestanden kunnen afspelen. (ook wmp trouwens) Krijg je nog foutmeldingen?
Probeer te herinneren wat er gebeurt is of wat je misschien hebt geinstalleerd voordat het probleem zichzelf tevoorschijn toverde.
Andere manier is Radlight filter manager, kan van pas komen als je zoveel codecs hebt geinstalleerd.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows XP en gebruik windows media player 11. Ik ga eens kijke naar je link en laat wel weten of het gelukt is.

Maurice

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb klitecodec pack nogmaals geinstalleerd nu kan ik avi en mpeg bestanden afspelen met alle players.

Met media player classic kan ik nu losse stukjes van een dvd (dvd die op mijn computer staat) afspelen ( dus geen menu's bedienen ), met windows mediaplayer hoor ik nog steeds alleen geluid.

Als ik een orginele dvd afspeel met dvd speler in computer hoor ik alleen geluid zowel bij media player classic als windows media player.

Ik krijg geen foutmeldingen maar gewoon geen beeld en wel geluid.

Ik heb de stappen op de microsoft site gevolgd maar niet de dvd decoders gedownload want daar moet je voor betalen. Zou het raar vinden als ik die nu ineens moest kopen om het werkend te krijgen.