Toon posts:

fotoweergaven van tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf bezig met een website te maken en daar zou ik graag dezelfde fotoweergave gebruiken zoals dit hier op tweakers gebeurt (voorbeeld)
Welk php script werd hiervoor gebruikt en kan/mag ik dit ook gebruiken voor mijn persoonlijke website?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

T.net gebruikt een zelfgebakken script. Wat meest dicht in buurt komt is Lightbox.

edit:
't Is overigens Javascript, geen PHP.

[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 06-02-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lightbox is idd een van de eerste publieke libs hiervoor. Als je gaat [google=lightbox or "lightbox alternative"] dan kom je ook een hoop soortgelijke scripts tegen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

En om bij bovenstaande heren nog wat meldingen te doen: Het script wat op t.net staat mag dus niet zonder toestemming gebruikt worden :p

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, jammer dat het niet mag gebruikt worden. en hetgeen ik nu gebruik is idd lightbox, maar daar zie je de foto's niet in het klein er onder (wat ik zeer handig vind).

toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar zo bijzonder lastig zal dat toch niet zijn om dat erin te zetten?
Ik ken lightbox niet (als in, ken de code er niet van), maar het lijkt me dat je in het element waar de foto komt te staan nog wel wat meer info kunt zetten, dus ook een slideshow oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 16:03:
Maar zo bijzonder lastig zal dat toch niet zijn om dat erin te zetten?
Ik ken lightbox niet (als in, ken de code er niet van), maar het lijkt me dat je in het element waar de foto komt te staan nog wel wat meer info kunt zetten, dus ook een slideshow oid.
ja wss niet, maar het probleem is dat ik niets ken van javascript. ik maak mijn website met behulp van Drupal waardoor je eigenlijk niet echt iets moet kennen van site's maken...

voor mij zal het dus gewoon de standaard lightbox te gebruiken zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of induiken in de wondere wereld van Javascript ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1