Ik heb een Swing 620 aangeschaft op 1 juli 2004 ( 4,5 jaar geleden ) met een prepaid sim. Maandag 26 januari 2009 heb ik nog gebeld met mijn mobiel (na hem lange tijd niet gebruikt te hebben). Dinsdag 27 januari 2009 heb ik mijn mobiel opgeladen en daarna kreeg ik de melding 'Geen abonnement' en 'Geen netwerk'. Nu heb ik een drietal vragen:
1) Wat kan er de oorzaak van zijn dat ik nu geen netwerk meer krijg?
2) Ik wil de mobiel 'unlocken' maar heb daarvoor het telefoonnummer van de mobiel nodig en deze weet ik niet en kan ik zonder netwerk niet uitvragen. Hoe kom ik achter het telefoonnummer van de mobiel zonder netwerk?
3) Wat is de beste en goedkoopste oplossing voor mijn probleem (zijnde niet mobiel kunnen bellen)? (misschien een erg algemene vraag, maar niet geschoten is altijd mis)
1) Wat kan er de oorzaak van zijn dat ik nu geen netwerk meer krijg?
2) Ik wil de mobiel 'unlocken' maar heb daarvoor het telefoonnummer van de mobiel nodig en deze weet ik niet en kan ik zonder netwerk niet uitvragen. Hoe kom ik achter het telefoonnummer van de mobiel zonder netwerk?
3) Wat is de beste en goedkoopste oplossing voor mijn probleem (zijnde niet mobiel kunnen bellen)? (misschien een erg algemene vraag, maar niet geschoten is altijd mis)