Toon posts:

Versie 466 problemen!!! Lees de .plan!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:41
hey ik kan niet alles in 1x flushen :(

wel lekker klote allemaal.

Flushen
Win2k service stoppen
dnetc.exe kopiëren
service installeren
service starten

en dat dan tig keer :(

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 06:55

Scraper

ErikJ

Op dinsdag 27 februari 2001 23:49 schreef HlpDsK het volgende:
Heel fijn.

Ik heb een C667 lopen met 466 hidden en output disabled.

De eigenaar is Pc-analfabeet. Hoe krijg ik hem zover een dnetc.exe te vervangen als de koe niet eens te killen is dmv de taskmanager. Als ik dat wil vervangen gaat dat niet omdat de file in gebruik is.
stuur hem een batchbestand:
dnetc -shutdown
copy a:dnetc.exe c:dnetc.exe
dnetc -svcstart

klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 februari 2001 13:40 schreef Scraper het volgende:

[..]

stuur hem een batchbestand:
dnetc -shutdown
copy a:dnetc.exe c:dnetc.exe
dnetc -svcstart

klaar
Hmm, maar het staat niet in de root natuurlijk :)

Maar ik zal eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 23:09 schreef Dutchman! het volgende:
hmm, 50 clients met de hand downgraden, heb nog meer te doen :(
Kunt het dan beter in de toekomst doen zoals ik het heb, dat is namelijk 1 client op een gesharde drive en al de clients aan dezelfde blocks laten grazen, ik hoef nu voor 75 pc's maar 1 client te downgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 12:41 schreef Lord_NikoN het volgende:

[..]

Kunt het dan beter in de toekomst doen zoals ik het heb, dat is namelijk 1 client op een gesharde drive en al de clients aan dezelfde blocks laten grazen, ik hoef nu voor 75 pc's maar 1 client te downgraden :)
Krijg je dan geen overlap? Misschien dat ik het niet helemaal snap maar in feite laat je 1 Dnetc.exe door 50 clients opstarten vanuit die gesharede drive? :?

Ik moet nl. ook alle clients gaan downgraden... het valt wel mee, maar ik kan dat niet vanuit mijn werkplek.. en om de mensen van hun werkplek te jagen vanwege de koe gaat ook ver. Vandaar dat ik het maar 1 voor 1 doe als de pc niet gebruikt wordt, duurt alleen wat langer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig nieuws over de datum van wanneer de "slechte" blokjes niet meer geaccepteerd worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Op donderdag 01 maart 2001 12:41 schreef Lord_NikoN het volgende:

[..]

Wat wel een nadeel is dat je veel kans op buffer lock's hebt. Dat de cient de buffer niet kan openen, en dan maarrandom gaat doen (ik had met 150pc/s daar veel last van) nu heb ik gewoon in de .ini file aangegeven dat hij de buffer lokaal maakt, en naar een proxy flusht die op de share staat waar ook de dnetc.exe en .ini staan.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb versie dnetc v2.8012-465-GTR-01012012 for Win32. Moet die dan ook vervangen worden of kan die doorblijven lopen, omdat op tweakers.net staat dat het gaat om 8012, anders aangeduid als 466 :? Kan iemand mij ff helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
doe moet ook weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Op donderdag 01 maart 2001 15:10 schreef r0xtar het volgende:
Ik heb versie dnetc v2.8012-465-GTR-01012012 for Win32. Moet die dan ook vervangen worden of kan die doorblijven lopen, omdat op tweakers.net staat dat het gaat om 8012, anders aangeduid als 466 :? Kan iemand mij ff helpen
jep helaas...je moet downgraden...er moet namelijk 463 staan.
Pagina: 1 2 Laatste