De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik denk dat je FF even naar je andere scherm moet zetten, en dan sluiten via "bestand - afsluiten" daarna start je hem weer op en dan zou hij in het juiste scherm moeten staan...
Even een reboot en hij onthoud het voor altijd.... althans dat is mijn ervaring...
Ik moet wel zeggen dat dit een vreemd probleem is, want ik heb dit ook wel eens zonder Ultramon gehad.
Soms heb je het ook wel eens dat FF niet gemaximaliseerd opent, en dan werkt de bovenstaande truc vaak ook.
Ik denk trouwens dat het probleem eerder in Windows zit...
Even een reboot en hij onthoud het voor altijd.... althans dat is mijn ervaring...
Ik moet wel zeggen dat dit een vreemd probleem is, want ik heb dit ook wel eens zonder Ultramon gehad.
Soms heb je het ook wel eens dat FF niet gemaximaliseerd opent, en dan werkt de bovenstaande truc vaak ook.
Ik denk trouwens dat het probleem eerder in Windows zit...
FreeReef.nl
Hee bedankt! Dat werkte inderdaad. Maar waar dat nou eigenlijk aan ligt
Misschien iets met Windows?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb hier ook al een heel tijd last van! Maar ik werk met XP.
Ik heb zelf ook al de dingen geprobeerd die Decon postte maar bij mij haalde het niets uit.
Ik heb zelf ook al de dingen geprobeerd die Decon postte maar bij mij haalde het niets uit.
BlaBlaBla
Verwijderd
Rechtermuisklik op een snelkoppeling naar die app, daar staat als het goed is een Ultramon tabje waar je het eea kan instellenStrider schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:14:
Ik heb hier ook al een heel tijd last van! Maar ik werk met XP.
Ja, al sinds Win98 volgens mijTroonStaal schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:34:
Hee bedankt! Dat werkte inderdaad. Maar waar dat nou eigenlijk aan ligtMisschien iets met Windows?
Had het destijds ook regelmatig als ik met 2 schermen werkte, en vergat de geopende vensters terug te slepen naar het primaire scherm voordat ik het secundaire scherm afkoppelde....
Bleef Windows die app's gewoon in het 2e niet meer aangesloten scherm openen...oh wat een jolijt! NOT
Staat me vaag iets bij dat in het register de venstergrootte en -plaats bijgehouden wordt.
In het WinXP gaat het al iets beter, maar hangt meer af van het programma heb ik de indruk.
Euhm was dat maar waarVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:02:
[...]
Rechtermuisklik op een snelkoppeling naar die app, daar staat als het goed is een Ultramon tabje waar je het eea kan instellen
Ik zie hier iig geen ultramon tabje.
BlaBlaBla
Pagina: 1