Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ultramon+Vista64bit] Firefox opent in verkeerde scherm

Pagina: 1
Acties:

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Sinds een paar dagen opent FF zich niet meer in mijn primaire scherm. Kan me niet herinneren dat ik iets heb gewijzigd aan de instellingen, heb wel de nieuwe Catalyst er op gezet.
FF open ik altijd via de snelstartknop naast het windows logo'tje trouwens.

Ik heb geprobeerd om van primair beeldscherm te wisselen om te kijken of dat wat uitmaakte maar dat gaf ook geen soelaas. Via het gewone config scherm via Ultramon en via het CC, geen van drieën hielpen. Het is ook het enige programma wat in het verkeerde scherm opent, alle andere programma's openen keurig in de schermen waar ik ze gesloten had.
Het gaat om de volgende versies:
Ultramon: 3.0.3 beta
Windows Vista 64bit Home Premium
De laatste Catalyst
De meest recente versie van Firefox

Via google kon ik niets vinden wat me hielp, omdat wisselen tussen primair en secundair niets uitmaakte.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 06-02-2009 16:29 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:51

World Citizen

FreeReef.nl

Ik denk dat je FF even naar je andere scherm moet zetten, en dan sluiten via "bestand - afsluiten" daarna start je hem weer op en dan zou hij in het juiste scherm moeten staan...

Even een reboot en hij onthoud het voor altijd.... althans dat is mijn ervaring...

Ik moet wel zeggen dat dit een vreemd probleem is, want ik heb dit ook wel eens zonder Ultramon gehad.

Soms heb je het ook wel eens dat FF niet gemaximaliseerd opent, en dan werkt de bovenstaande truc vaak ook.

Ik denk trouwens dat het probleem eerder in Windows zit...

FreeReef.nl

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Topicstarter
Hee bedankt! Dat werkte inderdaad. Maar waar dat nou eigenlijk aan ligt :? Misschien iets met Windows?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
Ik heb hier ook al een heel tijd last van! Maar ik werk met XP.

Ik heb zelf ook al de dingen geprobeerd die Decon postte maar bij mij haalde het niets uit.

BlaBlaBla

Verwijderd

Strider schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 09:14:
Ik heb hier ook al een heel tijd last van! Maar ik werk met XP.

Ik heb zelf ook al de dingen geprobeerd die Decon postte maar bij mij haalde het niets uit.
Rechtermuisklik op een snelkoppeling naar die app, daar staat als het goed is een Ultramon tabje waar je het eea kan instellen :)

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TroonStaal schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 10:34:
Hee bedankt! Dat werkte inderdaad. Maar waar dat nou eigenlijk aan ligt :? Misschien iets met Windows?
Ja, al sinds Win98 volgens mij :')
Had het destijds ook regelmatig als ik met 2 schermen werkte, en vergat de geopende vensters terug te slepen naar het primaire scherm voordat ik het secundaire scherm afkoppelde....
Bleef Windows die app's gewoon in het 2e niet meer aangesloten scherm openen...oh wat een jolijt! NOT :(

Staat me vaag iets bij dat in het register de venstergrootte en -plaats bijgehouden wordt.
In het WinXP gaat het al iets beter, maar hangt meer af van het programma heb ik de indruk.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 16:02:
[...]

Rechtermuisklik op een snelkoppeling naar die app, daar staat als het goed is een Ultramon tabje waar je het eea kan instellen :)
Euhm was dat maar waar :P
Ik zie hier iig geen ultramon tabje.

BlaBlaBla

Pagina: 1