In principe ben ik van plan om morgen naar Schluderbacher te rijden om daar voor 620 euro de Denon 2309 op te halen in zwarte uitvoering. Mochten de speakers me bevallen dan komen er Jamo 606's aan te hangen.
Misschien dat er dan nog een keer een centre aan te hangen maar dat weet ik nog niet.
Nu zat ik nog even wat leeswerk te verrichten op de Denon site en kwam daar ook de A1HD tegen.
Wat is nu eigelijk het exacte verschil tussen die 2 ?
Uiteindelijk is mijn bedoeling om er een home cinema set van te maken icm met mijn Bravia 32w4000 via HDMi
Misschien dat ik mijn huidige speakers, DM110 van B&W als rears ga gebruiker maar net als de centre, dat zie ik nog wel.
hoofdvraag is nu ff.. wat is het verschil in principe tussen de 2309 en de A1HD
Misschien dat er dan nog een keer een centre aan te hangen maar dat weet ik nog niet.
Nu zat ik nog even wat leeswerk te verrichten op de Denon site en kwam daar ook de A1HD tegen.
Wat is nu eigelijk het exacte verschil tussen die 2 ?
Uiteindelijk is mijn bedoeling om er een home cinema set van te maken icm met mijn Bravia 32w4000 via HDMi
Misschien dat ik mijn huidige speakers, DM110 van B&W als rears ga gebruiker maar net als de centre, dat zie ik nog wel.
hoofdvraag is nu ff.. wat is het verschil in principe tussen de 2309 en de A1HD
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....