Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista 64 eerste OEM installatie laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend mijn nieuwe laptop opgehaald met Vista Home Premium 64. Na het uitpakken, aansluiten en aanzetten krijg ik de vraag in welke taal ik Vista wil installeren. Na kiezen voor Nederlands en bevestigen dat andere talen zo worden uitgeschakelt, gaat het installatieproces van gang.

Punt is; ik zie hier niets van. Er is geen progress bar of uberhapt iets te zien. Een keer heb ik wel het Windows start balkje met de blokjes gezien, dat was na een half uur. Nu kijk ik al een uur en drie kwartier tegen een zwart scherm aan...

Het scherm is dus wel aan, want je kan duidelijk een bepaalde gloed zien. Verder slaat de koeling zo nu en dan aan. Het lampje van de HDD knippert iedere seconde 1x en dus niet onregelmatig.

Klopt het dat het installeren van Vista voor de eerste keer zo lang kan duren? Wat als ik de laptop geforceerd uitzet?

Nog wat technische gegevens; Intel X9100, 400GB

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 15:37
Dat is niet in orde. Snel terug naar de dealer en kijken of je een andere kunt krijgen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met ^^

Bovendien: laptop? Van welk merk en waar gekocht?
Als er namelijk al bij de OEM Outof Box setup iets misgaat kunnen wij je daar niet bij helpen, maar heb je juist meer aan je verkoper.
Die handelt de support af, niet GoT.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.