Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

missing file a1sxd8fo.sys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb mijn xp cd opdracht gegeven voor een upgrade. Uiteindelijk blijkt deze overbodig.

Echter, nu komt er keer op keer wanneer ik opstart de keuze voor "XP home" of de "XP Setup".

A) Ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen? Het probleem waarvoor ik de upgrade dacht nodig te hebben is namelijk opgelost. Wie kan mij uitleggen hoe ik dit uit het startmenu krijg?

B) Als ik de XP Setup toch wil draaien, geeft hij aan dat bestand a1sxd8fo.sys mist. Wie weet waar ik dit bestand kan vinden? Heeft iemand het beschikbaar?

Alvast many thanks!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:24:
Ik heb mijn xp cd opdracht gegeven voor een upgrade.
Wat bedoel je daarmee? En daarnaast kan je je XP toch sowieso up to date houden met automatische updates?

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde met de upgrade eigenlijk een repair...

Verwijderd

Topicstarter
Top, dankzij deze belg is probleem A opgelost. http://www.clickx.be/hintsentips.cfm?id=95810&mxp=222

Nu nog het raadsel van het bestand...

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
heb je al eens een virusscan gedaan op je pc? het bestand a1sxd8fo.sys lijkt me nou niet iets wat een onderdeel is van Windows.

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:42:
het bestand a1sxd8fo.sys lijkt me nou niet iets wat een onderdeel is van Windows.
Thanks voor de tip, maar het wordt door windows xp zelf gevraagd als je vanuit dos de upgrade start...
Pagina: 1