Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

google en certificaatfout...

Pagina: 1
Acties:

• sjorsje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 14:06
Als ik vandaag inlog met mijn google account op gmail krijg ik een certificaatfout-fout.
Nu weet ik niet of mijn systeem de datum van het certificaat test of een service op internet.
Als mijn systeem dit test kan het mogelijk liggen aan een verkeerde instelling van mijn datum.
Anders heeft google een groot administratief probleem.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als mijn systeem dit test kan het mogelijk liggen aan een verkeerde instelling van mijn datum.
:?
Dan kijk je toch naar de ingestelde datum? De rest hangt (ook) af van OS en browser.

FWIW: hier geen problemen met certificaten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mr_Light
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Mr_Light

Zo-i-Zo de gekste.

sjorsje schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:10:
Als ik vandaag inlog met mijn google account op gmail krijg ik een certificaatfout-fout.
Nu weet ik niet of mijn systeem de datum van het certificaat test of een service op internet.
Anders heeft google een groot administratief probleem.
Ligt aan jouw lokale klok.

Als het alleen op een remote server werd gecontroleerd zou de server zich nog met een verlopen certificaat kunnen blijven identificeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Light op 06-02-2009 12:20 ]

IceManX schreef: sowieso

• sjorsje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-05 14:06
Jullie hebben gelijk. Bleek dat hier een aantal pc's de verkeerde datum hadden ingesteld.