Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

touchpad Dell Latitude D600

Pagina: 1
Acties:

• bobjehbob
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 01:18
Hallo,

ik heb pas geleden een Dell Latitdue D600 gekregen, die ik vervolgens geherinstalleerd heb.
Alleen heb ik een hekel aan de functie "Tik om te klikken" op het touchpad.
Bij mijn andere laptop van Asus kon ik dat uit zetten met het programma "Synaptics SynTP".
Nu heb ik dat programma ook geinstalleerd op mijn Dell, alleen nu is die functie niet aanklikbaar voor dat uit te schakelen. En als ik één van de accessoires van dat programma probeer (bijvoorbeeld Drukgrafiek of moodpad) Dan krijg ik de melding "Sorry... Dit programma vereist een Synaptics TouchPad met het Synaptics Touchpad stuurprogramma" En dat begrijp ik ook niet helemaal.

Wie kan me helpen om die functie uit te krijgen?, want ik geloof dat ik het helemaal fout doe.

Alvast bedankt,

Bob

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

er zit blijkbaar een ander type touchpad in dan een synaptics touchpad.

Ik gok dat er een ALPS touchpad in zit, waarvan je de driver van de dell website kunt halen. Weet alleen niet of je de tap-functie helemaal kan uitzetten.

Vertragen zal wel lukken...

• bobjehbob
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-06 01:18
Het is gelukt!!!

Ik heb de driver van de ALPS touchpad geinstalleerd en daar kon je die functie uitschakelen.

Eindelijk, want ik heb altijd het probleem dat ik dan perongelijk ergens op klik ofzo met die functie.

Heel erg bedankt voor je snelle reactie