Hoe zie ik of de via 4in1 goed is geinstalleerd?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 10:50
na installatie van 4in1 4.25 op win98se vraagt hij bij herstarten nog om wat files en ik zie hem dan het een en ander uit de windows inf map pakken (VIAMACH). Vraag me dus af of hij dan wel de nieuwe files heeft geinstalleerd.

waaraan kan ik dat zien?

Als ik dma tool draai heb ik geen opties dus ik denk dat de ide driver niet goed geinstalleerd is...

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je ziet als de 4-in-1's goed geinstalleerd zijn bij het opnieuw opstarten dat Windows nieuwe hardware detecteert en enkele stuurprogramma's vervangt.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 10:50
hij vraagt dan dus om de file viamach die ik in mijn temp dir heb gezet maar hij pakt toch een versie uit c:\windows\etc

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
Dat hoere programma flikt mij hetzelfde, hij detecteerd nieuwe hardware maar kan de software dan niet vinden. :(

Verwijderd

Gebruik de drivers 4.28 deze zijn goed en stabiel

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
Op donderdag 01 maart 2001 11:16 schreef Jaspov het volgende:
hij vraagt dan dus om de file viamach die ik in mijn temp dir heb gezet maar hij pakt toch een versie uit c:\windows\etc
Dan eerst de nieuwe viamach kopieeren naar je windows\etc directory en dan dew installatie opnieuw doen.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 25 februari 2001 22:39 schreef Jaspov het volgende:
na installatie van 4in1 4.25
Die versie is al weer bijna een jaar oud. Versie 4.29 werkt prima stabiel (in zowel Windows 98 als Windows 2000), en sinds die versie is er weinig vooruitgang meer te merken bij nieuwere versies.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Waarom worden er topics van bijna een jaar oud omhoog gevist :?
Pagina: 1