Met Norton Ghost 9 kon ik altijd een drive backuppen. Dat deed ik altijd bij een verse Windows installatie alvorens programma's te installeren, zodat ik snel een verse installatie kon terugzetten.
Nu loopt de backup iedere keer vast. Systeem hangt en is alleen hard te resetten. Opmerkelijk is dat het incomplete image bestand steeds ongeveer 520-530 MB groot is.
Ik heb onlangs de systeemkast open gehad en de diverse voedingskabeltjes anders ingedeeld. Ook heb ik een harddisk toegevoegd.
Mijn configuratie:
Informatique Pentium4 2.66GHz, 2GB RAM
80 GB Maxtor HD, 3 primaire partities, op de 1e en op de 2e staat een windows installatie
Windows XP Pro SP2
Promise FastTrak TX2000 met daaraan 2 120GB Maxtor HD's, RAID 1 (mirror) config
Maxtor 300 GB HD
Pioneer DVD-RW DVR-106D
Ik heb al geprobeerd:
- diverse zoekopdrachten op fora over Norton Ghost (maar daar zit het probleem niet lijkt me)
- 80 GB Maxtor HD geheel opnieuw geformatteerd
- Windows opnieuw geinstalleerd op beide partities (C en D), nu XP Pro SP3
- RAID HD's losgekoppeld
[Edit]: wat ik nog vergeten was:
- Windows Tools Error checking (5 fasen) zonder problemen doorlopen
- Norton Ghost 14 loopt ook vast
- Drive Backup van Paragon loopt ook vast
- Na leegmaken HD heb ik nieuwe partities gemaakt (iets andere grootten) en nu lopen Norton 14 en Drive Backup niet na 520-530 MB vast, maar na 990 MB, iedere keer weer. Lijkt dus een punt op de HD (steeds hetzelfde punt) waar het fout gaat.
- Backuppen geprobeerd met andere destination drives, ook op de NAS. Toch steeds bij 990 MB vast.
[Einde Edit]
Iemand een idee om mij verder te helpen?
Dank!
Sip.
Nu loopt de backup iedere keer vast. Systeem hangt en is alleen hard te resetten. Opmerkelijk is dat het incomplete image bestand steeds ongeveer 520-530 MB groot is.
Ik heb onlangs de systeemkast open gehad en de diverse voedingskabeltjes anders ingedeeld. Ook heb ik een harddisk toegevoegd.
Mijn configuratie:
Informatique Pentium4 2.66GHz, 2GB RAM
80 GB Maxtor HD, 3 primaire partities, op de 1e en op de 2e staat een windows installatie
Windows XP Pro SP2
Promise FastTrak TX2000 met daaraan 2 120GB Maxtor HD's, RAID 1 (mirror) config
Maxtor 300 GB HD
Pioneer DVD-RW DVR-106D
Ik heb al geprobeerd:
- diverse zoekopdrachten op fora over Norton Ghost (maar daar zit het probleem niet lijkt me)
- 80 GB Maxtor HD geheel opnieuw geformatteerd
- Windows opnieuw geinstalleerd op beide partities (C en D), nu XP Pro SP3
- RAID HD's losgekoppeld
[Edit]: wat ik nog vergeten was:
- Windows Tools Error checking (5 fasen) zonder problemen doorlopen
- Norton Ghost 14 loopt ook vast
- Drive Backup van Paragon loopt ook vast
- Na leegmaken HD heb ik nieuwe partities gemaakt (iets andere grootten) en nu lopen Norton 14 en Drive Backup niet na 520-530 MB vast, maar na 990 MB, iedere keer weer. Lijkt dus een punt op de HD (steeds hetzelfde punt) waar het fout gaat.
- Backuppen geprobeerd met andere destination drives, ook op de NAS. Toch steeds bij 990 MB vast.
[Einde Edit]
Iemand een idee om mij verder te helpen?
Dank!
Sip.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 11:21 ]